ChatGPT po broju posjeta tek malo zaostaje za Instagramom

Statistika SimilarWeba pokazuje da korištenje popularnog AI chatbota drastično pada tijekom vikenda, što ukazuje na to da je on prihvaćen većinom kao poslovni alat za produktivnost

Sandro Vrbanus srijeda, 7. svibnja 2025. u 11:44

Najnoviji podaci koje su objavili iz internetske analitičarske kuće SimilarWeb pokazuju da se ChatGPT koristi sve više, posjete im rastu iz tjedna u tjedan, a krajem travnja zabilježili su broj posjeta tek za oko 13 milijuna manji od Instagrama. No, isto tako zanimljiva je statistika korištenja AI chatbota po danima, gdje na grafikonu vidimo oštre padove u broju posjeta tijekom vikenda.

ChatGPT tako tijekom radnog tjedna bilježi oko 190 milijuna posjeta na dan, dok vikendom taj broj pada do oko 140 milijuna. Instagram, na istom grafikonu, također pokazuje određene padove vikendom, ali uz daleko manje oscilacije. Iz SimilarWeba zaključuju stoga da je ChatGPT prihvaćen primarno kao alat za povećanje produktivnosti, koristi se najviše na radnom mjestu, dok je kod društvenih mreža pad posjeta tijekom vikenda manje izražen.

Na mjesečnoj razini ChatGPT i dalje ponešto zaostaje za Instagramom. Facebookova društvena mreža bilježi 5,77 milijardi, a ChatGPT 4,8 milijardi posjeta. Međutim, to ga svrstava među pet najposjećenijih internetskih adresa na svijetu, odmah iza Googlea, YouTubea, Facebooka i WhatsAppa, uz mjesečni rast broja posjeta koji je i dalje dvoznamenkast kad se izrazi u postocima.