Metaverzum, NFT, kriptovalute? Većina ne zna o čemu je riječ i ne želi na to trošiti svoj novac
Američko i britansko istraživanje pokazalo je da većina ne želi kupovati u metaverzumu i misli da su sve te novotarije najobičniji hype
Ako nikad niste čuli za metaverzum ili mislite da je to neka Facebookova izmišljotina, lažnjak, znajte da niste jedini. Naime, čak 49% američkih potrošača nije svjesno metaverzuma, prema istraživanju platforme za automatizaciju marketinga Klaviyo.
Nezainteresirana mladost
Istraživanje je otkrilo da mlađi Amerikanci zapravo uopće ne žele kupovati u metaverzumu; 65% mladih u dobi od 18 do 24 godine reklo je da ih ta opcija ni najmanje ne zanima.
Čini se da je Facebookov rebranding u Metu ostavio traga jer 17% američkih potrošača vjeruje da je metaverzum zapravo Facebook. No, čak i oni koji znaju za metaverzum osjećaju se skeptično, jer njih 78% misli da je to samo hype i marketinška reklama.
NFT i kriptovalute
NFT-ovi se često vežu uz metaverzum, no čini se da mnogi mladi Amerikanci nemaju pojma o čemu je tu zapravo riječ. Prema istraživanju, 45% mladih u dobi od 18 do 24 godine ne zna ništa o NFT-ovima, a cijeli hype zaobišao je i većinu onih koji otprilike znaju o čemu je riječ: 58% njih kaže da nikad u to ne bi uložili svoj novac.
Mladi pokazuju relativno zanimanje za kriptovalute: njih 43% kaže da su zainteresirani, ali ne poduzimaju ništa po tom pitanju, a dodatnih 39% kaže da ne bi ulagalo.
Isti rezultati i u Britaniji
Amerikanci nisu sami u svojoj percepciji metaverzuma. Prema studiji koju je Klaviyo početkom godine proveo u Velikoj Britaniji, novotarije zaobilaze tamošnje potrošače. Njih 58% uopće ne zna što je to, a čak 96% ljudi u dobi od 25 do 54 godine reklo je da ne bi kupovali u metaverzumu.
"Tvrtke moraju biti svjesne skepticizma kupaca u vezi koncepata kao što su metaverzum, NFT ili kriptovalute", kaže Ed Hallen, suosnivač i glavni direktor Klaviya. "Umjesto da bez promišljanja počnu uvoditi inovacije pod svaku cijenu, trebali bi poslušati svoje kupce i polako uvoditi metaverse marketing u svoje poslovne modele."