Tema Virtualna stvarnost
Premium

Virtualna stvarnost

Teslasuit - Odijelo za virtualnu stvarnost

Odijelo za virtualnu stvarnost nosivi je uređaj koji omogućuje uranjanje u svijet virtualne stvarnosti. VR Electronics Ltd, startup iz Londona koji nema nikakve veze s Muskovim automobilima Tesla, razvio je VR odijelo za osobnu primjenu pod nazivom Teslasuit, koje je ujedno i najsuvremenije haptičko odijelo dosad proizvedeno

Marina Pavlić 19. siječnja 2024.
Igre

Top 5 VR borilačkih igara

Šaketanje u virtualnom prostoru neobično je zabavno, ali i iznimno zahtjevno za naša, tek prividno snažna i sportski isklesana tijela (svaka čast izuzecima)

Drago Galić 31. prosinca 2023.
Igre

Top 5 VR igara za fitness

Atraktivno osmišljeno VR kondicijsko vježbanje i ritmički zadaci, uz (ponekad) glazbenu pozadinu, dosta je motivirajuće - nama je ovaj način vježbanja puno zanimljiviji od odlaska u neku dvoranu i grupnog skakutanja

Drago Galić 31. prosinca 2023.
Premium

Kolumna

Tko bi uopće kupio Sonyjev VR2?

Kada je prije sedam godina izašao prvi Sonyjev PlayStation VR, i Sony i igrači imali su velika očekivanja – VR igranje na PlayStationu 4! Prodano je pet milijuna komada, a na kraju je za nj izdana šačica igara. S nasljednikom koji je izašao ove godine stvari su, pak, drukčije – čini se da od njega samo Sony nešto očekuje, a mušterije se svijećom treba tražiti

Drago Galić 27. veljače 2023. 3 3 komentara

Naša print izdanja

Premium

VR teleportacija

3D telepresence - Holoportacija u stvarnom vremenu

Kultna scena holograma princeze Leie u originalnom filmu "Ratovi zvijezda" iz 1978. godine potakla je razvoj takvog futurističkog oblika komunikacije. Revolucionarno pojavljivanje Tupaca Shakura u 3D tehnologiji teleprisutnosti (Telepresence) na stvarnom glazbenom festivalu Coachella 2022. oduševilo je publiku i poharalo naslovnice medija

Marina Pavlić 19. svibnja 2022.
Komentar

Metaverzum – novi brend za staru viziju

Godinama smo s veseljem koristili dobri stari pojam Williama Gibsona 'cyberspace', ali kada je tehnološkim gigantima zatrebao svježi poslovni poticaj, izmišljen je novi naziv za istu stvar. I dobro se primilo – puno je lakše plasirati nove ambiciozne projekte i davati velika obećanja kada se sve bazira na nečemu za što prvi put čujete

Miro Rosandić