Saznajte najnovije eCommerce trendove na četvrtoj CRO Commerce konferenciji u organizaciji trgovaca

Ovogodišnja CRO Commerce konferencija održat će se 7. listopada 2022., a na njoj ćete imati priliku poslušati predavanja i panele eCommerce stručnjaka te saznati rezultate novog istraživanja internetske prodaje

Bug.hr petak, 9. rujna 2022. u 06:00

Posljednjih nekoliko godina, eCommerce je doživio velik rast u cijelom svijetu pa tako i u Hrvatskoj gdje se sve više ljudi okrenulo online kupovini. Kakve promjene su se dogodile najbolje zna udruga eCommerce Hrvatska koja već godinama provodi najveće eCommerce istraživanje u Hrvatskoj gdje kupce ispituje o njihovim navikama kupovanja na internetu. Istraživanje se provodi u suradnji s članovima udruge, a prošle godine je sudjelovalo više od 4000 ispitanika.

Rezultati ovogodišnjeg istraživanja će se predstaviti na eCommerce konferenciji CRO Commerce powered by Paket24, koja će se održati 7. listopada ove godine u zagrebačkom Krašu.  

Ovo je četvrta po redu konferencija u organizaciji trgovaca, a osim prezentacije rezultata istraživanja možete poslušati predavanja i panele na kojima će sudjelovati brojni eCommerce stručnjaci iz Hrvatske i regije.

Okrenimo se budućnosti

Tema ovogodišnje konferencije je “Experience the future” kojom se želi motivirati sudionike da se okrenu prema budućnosti i educirati ih za sve što ona donosi u svijetu online prodaje. 

Za većinu eCommerce trgovaca, pandemija je donijela pozitivne rezultate i ovo je pravi trenutak da razvijete svoje online poslovanje i iskoristite sve promjene koje su se dogodile u potrošačkim navikama.

Rezervirajte 7.10. za cjelodnevni eCommerce program i party za sve sudionike

Konferenciju će otvoriti predsjednik udruge eCommerce Hrvatska Marcel Majsan koji će predstaviti ovogodišnje istraživanje navika online kupaca. Nakon uvodnog dijela, predavanja će se podijeliti na dvije pozornice gdje ćete moći saznati koja je tajna uspjeha velikih webshopova, kako odabrati najbolju dostavnu službu za svoje poslovanje, koji su najnoviji marketinški trendovi u eCommercu i kako se oglašavaju hrvatski webshopovi.

Neće biti izostavljene ni goruće ovogodišnje teme o uvođenju eura i promjenama u Google Analyticsu pa savjetujemo da svoje ulaznice osigurate na vrijeme jer je broj sudionika ograničen.

Konferenciju možete pratiti online ili uživo, a cijena je 1000 kn za online praćenje, odnosno 1500 kn za fizičko praćenje u Krašu. Više informacija možete pronaći na službenoj stranici konferencije.