Snapchat prikazuje reklame koje nije moguće preskočiti

Popularna aplikacija Snapchat je u sklopu svoje nove kampanje oglašavanja u SAD-u uvela video reklame u trajanju od šest sekundi koje nije moguće preskočiti

Matija Pavlić srijeda, 16. svibnja 2018. u 06:00

Popularna aplikacija Snapchat u ponedjeljak je započela s novom praksom oglašavanja. Korisnici aplikacije pri njezinoj uporabi sada moraju gledati i reklamni sadržaj u trajanju od šest sekundi.

Takav sadržaj se zasad pojavljuje za vrijeme projekcije video sadržaja iz serijala Shows, koji nude Snapchatovi medijski partneri u SAD-u kao što su NBC i Disney te ga nije moguće preskočiti. Među reklamnim sadržajem koji se nudi zasad su najave su filmova kao što su Deadpool 2 i Adrift te reklame za proizvode kao što su Samsung Galaxy S9 i Snapple.

Nove video reklame dio su Snapchatove nove kampanje oglašavanja koja je najavljena u travnju, a predstavlja odmak od dosadašnje prakse reklama koje su se mogle preskočiti (oglašivači su bili nezadovoljni dosadašnjim formatom u kojem su korisnici preskakali reklame u prosjeku nakon dvije sekunde).

Prema posljednjim podacima, u prvom kvartalu ove godine u prosjeku je Snapchat svakog dana imao oko 191 milijun korisnika.