YouTube planira pokretanje servisa s kojim bi konkurirali TikToku
Rastuća popularnost kineske aplikacije TikTok nagnala je YouTube da razmisli o obrani vlastite dominantne pozicije u svijetu dijeljenja video zapisa
Kineska aplikacija TikTok iznimno je popularna među mlađim korisnicima. O tome mnogo govori podatak da će brojač preuzimanja iste s App Storea i Google Playa ubrzo vjerojatno okrenuti 2 milijarde, a prema posljednjim podacima TikTok izvan Kine koristi preko 41 milijuna ljudi – svakog dana.
Kako se TikTok bazira na snimanju i dijeljenju kratkih video zapisa, bilo je za očekivati da će njegov rast popularnosti zainteresirati i tradicionalno jake igrače u području videa – prije svega YouTube. Googleov je video servis neusporedivo veći, kako brojem korisnika tako i po prihodima, a upravo zbog svoje bolje financijske situacije mogao bi "stati na kraj" TikToku.
YouTube Shorts
Plan YouTubea je, stoga, u svoju postojeću mobilnu aplikaciju pridodati sekciju naziva "Shorts". Ona bi bila namijenjena istom vidu zabave i kreativnosti kao TikTok. Svi bi mogli snimiti i uređivati vrlo kratke video isječke te ih dijeliti na ovom servisu – uz veliku prednost već postojeće korisničke baze, i bez potrebe za preuzimanjem nove aplikacije.
Pokretanje Shortsa moglo bi se dogoditi prije kraja ove godine. Podsjetimo, ranije je na popularnost TikToka pokušao odgovoriti i Facebook svojom aplikacijom Lasso, no ona nije zabilježila veći uspjeh.