Kantar: iPhone X se dobro prodaje u Kini i Japanu

Kantar Worldpanel je objavio novo istraživanje tržišta pametnih telefona u kojem su vidljivi raznoliki rezultati Applea, ali i dobra prodaja njihova iPhone X-a na tržištima u Kini i Japanu

Matija Pavlić nedjelja, 14. siječnja 2018. u 20:00

Tvrtka Kantar Worldpanel objavila je rezultate koji se tiču tržišta pametnih telefona u razdoblju između rujna i studenog 2017. godine. U rezultatima istraživanja vidljivi su raznoliki rezultati tvrtke iz Cupertina unatoč tome što na tržištu sada imaju cjelokupnu ponudu iPhone uređaja (iPhone 8, iPhone 8 Plus i iPhone X) koja će biti obnovljena tek u rujnu ove godine.

Na europskom tržištu (Njemačka, Francuska, Velika Britanija, Španjolska i Italija) tržišni udio Applea bio je 23,9% (pad od 0,6%), a na matičnom američkom tržištu 39,8% (pad od 3,8%). U Kini Apple bilježi tržišni udio od 25%, što je rast od 4,6%.

Apple bilježi dobru prodaju u Velikoj Britaniji te dostigao najveći tržišni udio u posljednje tri godine (udio od 49,4%), s time da se posebno ističe iPhone X koji je ostvario udio od 14,4% u ukupnoj prodaji pametnih telefona u Velikoj Britaniji. Na matičnom američkom tržištu iPhone X je ostvario manju prodaju u odnosu na iPhone 8 i iPhone 8 Plus, no još uvijek se bolje prodavao u odnosu na Samsung Galaxy S8.

U Japanu iPhone X bio je najprodavaniji pametni telefon u studenom s udjelom od 18,2%, dok se na drugom mjestu po tržišnom udjelu nalazio iPhone 8 s udjelom od 17,2%. Appleov iPhone X bilježi uspjeh u Kini gdje je bio najprodavaniji pametni telefon s tržišnim udjelom od 6%.

U Kantaru se ističe kako su američki kupci iPhone X-a najčešće prešli na taj uređaj sa starijih iPhone uređaja, dok su kineski kupci iPhone X-a većinom prešli s uređaja tvrtki Samsung, Huawei i Xiaomi.