Generator korporativnih besmislica ismijava svijet startupa

Imate li startup, iz ovog ćete alata moći izvući pouke o tome kako ne treba pisati pojašnjenja vaše misije i vizije

Sandro Vrbanus ponedjeljak, 2. listopada 2017. u 15:29

Svatko tko se susreo s industrijom startupa, pogotovo onih u informacijsko-tehnološkom sektoru, nije mogao zaobići velike količine teksta koji opisuje što pojedina startup kompanija radi. No, često se u takvim tekstovima prepunima trendovskih tehnoloških "buzzworda" od šume ne vidi drvo, tj. nakon što pročitate misiju, viziju i opis poslovanja – tek vam onda nije jasno o čemu je riječ.

Ovim se fenomenom pozabavio američki developer Andrew Davidson, i na svojoj stranici objavio "Generator korporativnih besmislica". Ovaj zafrkantski alat izradit će gotovo nepreglednu, ali i nerazumljivu količinu teksta samo na temelju jednog vašeg inputa, upisivanja imena kompanije koju želite "promovirati".

Recept za uspjeh je jednostavan – sve što vidite na ovoj stranici, učinite upravo suprotno od toga

Tekst će biti prepun aktualnih termina iz svijeta startupa, tehnologije, marketinga, investicija, softvera, i svih mogućih i nemogućih područja. Čitajući taj tekst nećete postati ništa pametnijima, ali će vam, imate li vlastiti startup, ovakvo ironiziranje do krajnjih granica možda otvoriti oči i usmjeriti vas na pravi put kada ćete ulagačima i klijetima opisivati čime se zapravo bavite.

Primjer "brbljanja" koje generira ovaj servis
Primjer "brbljanja" koje generira ovaj servis