Microsoftov chatbot u aplikaciji za turiste koji posjećuju Japan

JTB Corporation je predstavio novu aplikaciju Japan Trip Navigator namijenjenu turistima koji posjećuju Japan, a čija je posebnost uporaba Microsoftove chatbot tehnologije

Matija Pavlić petak, 23. veljače 2018. u 01:23

JTB Corporation je u suradnji s Microsoftom predstavio novu aplikaciju koja je namijenjena turistima koji posjećuju Japan. Glavna sastavnica aplikacije Japan Trip Navigator je chatbot realiziran uz pomoć tvrtke iz Redmonda.

Sam chatbot imena Miko u stanju je komunicirati s korisnikom te mu između ostalog ponuditi vođene ture i prikaz određenih puteva u odnosu na poziciju i želje korisnika. Također, u mogućnosti je analizirati primljene fotografije, identificirati lokaciju koju one prikazuju te na toj osnovi korisnicima ponuditi vodič do te lokacije.

Iako je zasad u početnoj fazi razvoja, Miko ima sposobnost stalnog usavršavanja te će u budućnosti svakako steći veću razinu preciznosti. Aplikacija zasad nudi planove putovanja za Tokio, Kyoto, Osaku, Sapporo, Fukuoku i Okinawu, a u budućnosti se očekuje još lokacija.

U JTB Corporationu ističu da se radi o aplikaciji prvenstveno namijenjenoj turistima koji Japan posjećuju sami, koji čine 80% svih turista koji posjećuju Japan.

Zasad je aplikacija dostupna isključivo korisnicima iOS uređaja, no inačica za Android je u izradi i trebala bi biti dostupna u idućih mjesec dana.