Sustav eoAnalytics prati korisnička iskustva i kvalitetu Vipnetove mreže

Vipnet i japanski Anritsu, zajednički su implementirali sustav za napredno praćenje korisničkog iskustva koji će operatoru omogućiti bržu detekciju i efikasnije nadgledanje mrežnih servisa i kvalitete usluga, a sve to uz pomoć machine learninga

Bug.hr utorak, 6. veljače 2018. u 15:31

Ovaj inovativan sustav bazira se na naprednim algoritmima kognitivnog računarstva i strojnog učenja te big data principima u pronalaženju svih relevantnih događaja važnih za performanse Vipnetove mreže.

Danas dostupna procesorska snaga omogućuje Vipnetovim stručnjacima da uz pomoć obrade velike količine podataka i primjenom umjetne inteligencije, trenutno koreliraju i višedimenzionalno analiziraju svaki događaj stvoren unutar Vipnetove mreže.

Trenutna detekcija važnih parametara kvalitete te matematička obrada svih parametara koji na iste utječu, omogućava Vipnetovim stručnjacima trenutnu reakciju bilo da se radi o pravilnom dimenzioniranju mreže ili reakciju na bilo kakvo odstupanje od normalnih performansi.

Tomislav Makar, glavni direktor za tehniku Vipneta
Tomislav Makar, glavni direktor za tehniku Vipneta

„Kao tehnološki lider, Vipnet je snažno orijentiran primjeni umjetne inteligencije s ciljem poboljšanja i transformacije cjelokupnog poslovanja. Uvođenje machine learning alata u domeni mreža i usluga omogućava podizanje kvalitete kroz smanjeno vrijeme detekcije, izolacije i rješavanja problema, preciznu definiciju utjecaja na krajnjeg korisnika te mogućnost prepoznavanja trendova i planiranja preventivnih akcija. Primjena big data analitičkih alata doprinosi boljem razumijevanju korisničkog iskustva i potreba te nam omogućava da im  ponudimo najkvalitetniju uslugu prilagođenu njihovim potrebama i zadržimo poziciju vodećeg operatora prema korisničkom zadovoljstvu.“, izjavio je Tomislav Makar, glavni direktor za tehniku Vipneta.