Bonbon omogućava brzinu surfanja do 350 mb/s i dodatnih 8 GB prometa

Korisnici bonbona u najnovijim paketima surfaju uz još više podatkovnog prometa i brzine do 350 megabita u sekundi, a kampanja Bontovnici namijenjena je uvijek povezanoj Generaciji Z

Bug.hr utorak, 30. lipnja 2020. u 01:18

Bonbon, brand Hrvatskog Telekoma, sada svojim korisnicima – a ovom prigodom obraćaju se posebno pripadnicima Generacije Z – omogućava surfanje po četiri puta većoj brzini. Brzine prijenosa podataka sežu i do 350 megabita u sekundi, a uz to svi bonbon korisnici prilikom aktivacije OMG paketa od 8 GB podatkovnog prometa sada dobivaju i dodatnih 8 GB bez ikakve dodatne naknade.

Uz ove pogodnosti koje odražavaju digitalne potrebe i preferencije prve potpuno digitalne generacije, bonbon kroz najnoviju medijsku kampanju promovira Bontovnike – autentične pripadnike Generacije Z kojima tehnologija nije samo alat nego i stil života.

Generacija Z ne može zamisliti život bez Interneta

Prema posljednjem istraživanju Hrvatskog Telekoma, za razliku od ostalih ispitanika, pripadnici Generacije Z spremniji su uložiti više za brži Internet, ali i u najnovije mobilne usluge i uređaje. Također, njih 70 posto ima naviku kupovati putem mobilnih uređaja, a 50 posto ih smatra kako će u skorije vrijeme biti korisnici naprednih smart usluga. Zanimljiv i važan je podatak i kako čak 89 posto pripadnika ovog uzrasta ne može zamisliti život bez Interneta.

Pripadnici Generacije Z korisnici su autentični, imaju jedinstvenu vezu s digitalnom kulturom i koriste najnovije tehnologije da bi se kreativno izražavali online. Uz to, oni su i mladi ljudi koji upisuju i završavaju fakultete gdje uče o najnovijim znanjima i tehnologijama. Upravo iz niza karakteristika koje odlikuju ovu generaciju, prvu odraslu u digitalnom okruženju, jasno je koliko je razumijevanje i podržavanje njihovog izričaja važno, kažu iz HT-a.

"Generaciji Z digitalno okruženje nudi ono što im je najpotrebnije – konstantan pristup informacijama, neograničen izvor inspiracije i mogućnost da svoje ideje i stavove dijele jednim klikom s čitavim svijetom. Biti stalno „uključen“ podrazumijeva i nužnost više podatkovnog prometa, što izravno korespondira s njihovim navikama i potrebama. Uvijek je potrebno učiti od iskusnijih i na tim saznanjima graditi i dati im vlastiti doprinos. Upravo su Bontovnici kao digitalno angažiranija, izravna i, u pozitivnom smislu, glasna generacija sadašnja i buduća pokretačka snaga čitavog našeg društva. Sa svojim brandom bonbonom stojimo iza njih i podržavamo sve što čine kako bi naše društvo išlo naprijed", izjavio je Diego Tenessa, direktor Odjela za ponudu mobilnih usluga u Hrvatskom Telekomu.