New York se žalio Appleu na kvalitetu FaceID-a što se tiče prepoznavanja lica ispod maski

Službenici za javni prijevoz u New Yorku uputili su pismo Appleu i Timu Cooku u kojem traže bolje prepoznavanje osoba s maskom putem Face ID-a

Matija Pavlić srijeda, 12. kolovoza 2020. u 06:00

Kako je već poznato aktualna epidemija koronavirusa donijela je mnogobrojne promjene što se tiče životnog stila, a čini se donosi i određene probleme s aktualnim tehnologijama. 

Naime, službenici Metropolitan Transportation Authorityja (MTA) u New Yorku (službe koja brine za javni prijevoz u New Yorku) poslali su službeno pismo direktno na ruke Timu Cooku u kojem su zatražili odnosno zamolili tvrtku iz Cupertina da poradi na sposobnostima Face ID-a što se tiče prepoznavanja korisnika koji nose masku.

Pismo je rezultat pojave gdje su mnogi korisnici javnog prijevoza pripremeno skidali maske kako bi pomoću Face ID-a pristupali svojim uređajima što je naravno kod službenika MTA u New Yorku stvorilo zabrinutost za zdravlje takvih korisnika javnog prijevoza i svih oko njih.

Valja napomenuti da je Apple već može se reći preduhitrio njihove zahtjeve s iOS 13.5 nadogradnjom iz svibnja koja se pozabavila upravo tim problemom te je dodala mogućnost brzog pojavljivanja zaslona za upis lozinke kada Face ID detektira da korisnik nosi masku kako bi se spriječilo korisnika da nagonski skida masku.

Također, u nekim situacijama eliminirana je potreba za Face ID autentifikacijom odnosno otključavanjem uređaja, kao što je na primjer pri plaćanju javnog prijevoza putem Apple Pay Express Transit usluge.

Apple zasad ne namjerava unijeti izmjene u Face ID koje bi s jedne strane olakšale prepoznavanje osoba s maskom, ali s druge strane narušile sigurnost korisnika.