Croatijin LAQO prvi u fintechu Europe uvodi GPT u komunikaciju s klijentima

Prvo hrvatsko 100% digitalno osiguranje LAQO prvi je brend osiguranja u Europi koji će sa svojim klijentima komunicirati korištenjem jezičnog modela GPT

Bug.hr četvrtak, 29. lipnja 2023. u 15:19

LAQO, prvo hrvatsko 100 posto digitalno osiguranje iz Croatia osiguranja, koje posluje u sastavu Adris grupe, prvi je brend u financijskoj i osigurateljnoj industriji Europe, koji u procesima korisničke podrške koristi platformu OpenAI GPT baziranu na revolucionarnoj umjetnoj inteligenciji te integriranu u Microsoftovu infrastrukturu Azure cloud. LAQO GPT posljednja je u nizu inovacija nastala u suradnji s Infobipom s ciljem pružanja bolje i efikasnije korisničke podrške klijentima.

Digitalni asistent Pavle Pauq

Uz pomoć umjetne inteligencije, postojeći i budući klijenti moći će se u bilo kojem trenutku, bez čekanja, informirati o proizvodima i uslugama osiguranja LAQO, a platforma će se u svakom razgovoru prilagoditi specifičnim potrebama klijenta. Ulogu digitalnog asistenta preuzet će Pavle Pauq, zaštitno lice brenda, koji će putem WhatsAppa odgovarati na sve općenite upite klijenata o samom brendu i proizvodima. Klijenti će dobiti tražene informacije, a agenti će sada imati više vremena posvetiti se kompleksnijim upitima klijenata, kažu iz ove kompanije.

"Nakon uvođenja plaćanja kriptovalutom i lansiranja LAQO Muzeja u metaverseu, implementacija umjetne inteligencije za nas u LAQO-u potpuno je logičan korak. Našli smo način da dodatno unaprijedimo korisničko iskustvo naših klijenata i pružimo im još bržu i personaliziranu podršku. Kao potpuno digitalno osiguranje težimo konstantnoj dostupnosti, bez obzira na vrijeme ili lokaciju, a GPT će nam omogućiti da budemo tu za naše klijente – 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu. A i bilo je vrijeme da naš Pavle dobije i malo ozbiljnije odgovornosti. U daljnjim fazama razvoja, s Pavlom ćete moći pričati i o detaljima korisničkih procesa, a ne samo u ponudi, baš kao i sa svakom stvarnom osobom. Hvala sjajnom timu Infobipa na podršci i realizaciji, s kojim smo razvili projekt od početka do kraja", ističe Ana Zovko, direktorica Sektora za digitalni razvoj Croatia osiguranja.

Ovo je tek početak

LAQO i Infobip projekt su razvili u suradnji s Microsoftom, koristeći potencijal umjetne inteligencije. Na projektu je s kreativne strane od samog početka bio uključen i tim agencije Bruketa&Žinić&Grey.

"Zahvaljujući novoj generaciji generativne umjetne inteligencije, kupci će u komunikaciji s brendovima imati potpuno personalizirano iskustvo nalik osobnom ljudskom kontaktu. Takva komunikacija, jedan na jedan, s milijunima ljudi odjednom, donedavno nije bila moguća. To je potpuno novo iskustvo jer, umjesto s agentom, moći ćete popričati izravno s Pavlom Pauqom, koji je sada u ulozi AI asistenta. Uzbudljivo je što se radi o jednom od prvih primjera na svijetu gdje personifikacija brenda, poput Pavla Pauqa, postaje sugovornikom u komunikaciji s korisnicima", rekao je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Ovo je tek prva faza implementacije umjetne inteligencije u LAQO osiguranju – u kasnijim stadijima LAQO će proširiti involviranost GPT-ja i na ključne korisničke procese, poručili su.