U ovih se 10 sektora najčešće koristi ChatGPT
Istraživanje Indusfacea pokazuje da se ChatGPT najčešće koristi u oglašavanju, pravnom sektoru te medijima i umjetnosti

Od pokretanja ChatGPT-a prošlog studenog, korištenje umjetne inteligencije je sve češće, osobito na radnim mjestima. Želeći saznati više o upotrebi OpenAI-jevog popularnog chatbota u tvrtkama diljem Ujedinjenog Kraljevstva, Indusface je napravio istraživanje na uzorku od 2.000 radnika u 25 različitih sektora.
Naime, istraživanje otkriva da se ChatGPT najviše koristi u oglašavanju. Konkretnije rečeno, čak ga 39 posto ispitanih radnika tog sektora koristi u svom poslu. Njih 11 posto koristi AI chatbot više od jednom tjedno, ali postoje i oni koji kažu da ga nikada neće koristiti. Njih je pet posto.
Nadalje, 38 posto ispitanih zaposlenika u pravnom sektoru priznaje da koristi ChatGPT na radnom mjestu. Iz Indusfacea ističu da taj podatak nije uopće iznenađujuć, jer nedavna izvješća pokazuju da AI preoblikuje pravni sektor poboljšavajući učinkovitost ugovora i automatizaciju pojedinih dijelova posla.
Treće mjesto po učestalosti korištenja ChatGPT-a, zauzima sektor umjetnosti i medija. Podaci pokazuju da 33 posto ispitanih zaposlenika tog sektora koriste AI chatbot za svoj rad. Njih 13 posto priznaje da ga koristi barem jednom tjedno.
10 sektora u kojima se najčešće koristi ChatGPT
Sektor | Postotak radnika koji koriste ChatGPT |
Oglašavanje | 39% |
Pravni sektor | 38% |
Mediji i umjetnost | 33% |
Informacijske i komunikacijske tehnologije | 30% |
Graditeljstvo | 30% |
Nekretnine | 29% |
Proizvodnja | 29% |
Korisnička podrška | 29% |
Zdravstvo | 28% |
Vlada i obrana | 28% |
Istraživanje Indusfacea pokazuje da se ChatGPT koristi najčešće za pisanje izvješća, prevođenje, istraživanje te slanje mailova. Usprkos tome, ističe se kako čak 55 posto ispitanih radnika kaže da nema povjerenja u suradnju s tvrtkama koje u svom poslovanju koriste ChatGPT ili neki drugi AI chatbot.
Više informacija dostupno je na sljedećoj poveznici.