Spotify stigao u virtualni svijet Robloxa

Među djecom vrlo popularna igra Roblox dobila je dodatak u obliku Spotify otoka, na kojem će se igrači moći virtualno družiti s omiljenim im glazbenicima i istraživati glazbu

Sandro Vrbanus srijeda, 4. svibnja 2022. u 11:02

Vodeći svjetski servis za streaming glazbe, Spotify, prenio je dio svojeg korisničkog iskustva u Roblox, igru iznimno popularnu među djecom. Ova igra ima preko 230 milijuna registriranih korisnika, od kojih preko 40 milijuna dnevno aktivnih. K tome, Roblox u SAD-u igra više od polovice djece mlađe od 16 godina, pa je riječ o itekako lukrativnom tržištu – što je sada i Spotify odlučio iskoristiti.

Prvi je stigao K-Pop

Unutar virtualnog svijeta Robloxa, u kojem su igrači ujedno i stvaraoci, nalazi se Spotify otok, mjesto na kojem će se glazbenici i njihovi mladi fanovi moći sastajati i družiti. Namjera glazbenog servisa jest stvoriti "oazu" u kojoj će se sve vrtjeti oko glazbe, stvaranja i slušanja novih zvukova, ali i spajanja igrača s njihovim omiljenim umjetnicima.

Otok će nuditi i posebne interaktivne zadatke (questove), a uspješni igrači moće će otključati i ponešto ekskluzivnog sadržaja, zaraditi kakav promotivni materijal i slično. Otok će nuditi i više tematskih parkova, cjelina posvećenih različitim žanrovima glazbe. Prvi od njih sada je pokrenut – riječ je o virtualnom svijetu izrađenome oko K-Pop fenomena, nazvanome K-Park. Tamo će se mladi obožavatelji korejske pop glazbe, kakvih je na milijune, moći virtualno družiti sa svojim idolima. Spotify najavljuje širenje ponude i na ostale žanrove.