Roblox - Od igrača do stvaraoca
Već desetljećima bezbrojne platforme obećavaju zabavan i bezbolan ulazak u svijet programiranja za najmlađe – u najboljem slučaju s upitnim rezultatima. Nakon petnaest godina uspješnog postojanja i neprekinutog rasta, je li Roblox napokon postigao taj cilj?

Kada su davne 2004. godine tehnološki poduzetnici David Baszucki i Erik Cassel počeli razvijati DynaBlocks, interaktivnu edukativnu simulaciju njutnovske fizike, nisu mogli niti sanjati da će jednoga dana deseci milijuna djece i odraslih diljem svijeta u njihovoj kreaciji provoditi nebrojene sate u druženju istraživanju i stvaranju. Njihova eksperimentalna kreacija (ubrzo preimenovana u Roblox) privukla je pozornost entuzijasta, a kasnija pojava Minecrafta i renesansa virtualnih "pješčanika" (engl. sandbox) dali su dodatni vjetar u jedra njihovom projektu koji se neprestano, iz godine u godinu, nadograđivao novim funkcijama i mogućnostima.