Online kupovina pod utjecajem alkohola u SAD-u dosegne 45 milijardi dolara godišnje

Anketa je pokazala kako je gotovo svaki konzument alkohola do sada obavio barem jednu pijanu kupovinu, a najčešće se u ovakvom stanju kupuje odjeća i obuća

Sandro Vrbanus nedjelja, 7. travnja 2019. u 06:00

Američki portal The Hustle proveo je anketu među dvije tisuće ispitanika kako bi ispitao njihove navike "pijane" online kupovine. Naravno, riječ je o internetskoj anketi a ne o znanstvenom istraživanju, no rezultati su svejedno prilično zanimljivi.

Ispitanici su u velikom broju, njih 79%, odgovorili da su u stanju alkoholiziranosti barem jednom do sada otišli na Internet, i takvi, ne potpuno svjesni svojih odluka i smanjenih inhibicija i sposobnosti rasuđivanja, obavili kupovinu.

Prosječni godišnji iznos koji su korisnici procijenili da ostave u raznim online dućanima dok su pripiti iznosi čak 444 dolara, pa istraživači iz toga zaključuju da je industrija "pijane kupovine" u SAD-u na godišnjoj razini vrijedna oko 45 milijardi dolara (ako se uzme da u SAD-u alkohol konzumira oko 130 milijuna ljudi).

Najčešće se pijanim shoppingom bave tzv. baby boomersi (generacija rođena nedugo nakon 2. svjetskog rata), i to oni s natprosječnim prihodima. Češće se uz čašicu na Internet upute žene (80%), a najčešće kategorije na koje korisnici "pod gasom" ostave novac su odjeća, filmovi, igre, tehnologija, hrana, ulaznice, knjige, oprema za dom, putovanja i sportska oprema.

Prvi izvor pijanih kupaca je Amazon, a slijede ga eBay, Etsy, Target i Walmart. Zanimljivo, iako 85% Amerikanaca kaže kako im alkohol povećava potrebu za impulsnom kupovinom online, njih tek 6% izjavilo je da obično, u trijeznom stanju, zažali takvu kupovinu. Njih 20% obično vrati ono što su pod utjecajem alkohola kupili.

Anketa Glasanje do 14.4.2019. Glasanje zatvoreno

Ukupni broj glasova: