YouTuber inscenirao dramatičan susret s robotskim psom koji baca plamen
Američki YouTuber IShowSpeed izazvao je kontroverzu insceniravši dramatičan susret s robotskim psom koji baca plamen tijekom livestreama, što je privuklo milijune pregleda. Međutim, istina je drugačija

Poznati američki YouTuber Darren Jason Watkins Jr., poznatiji pod pseudonimom IShowSpeed, nedavno je inscenirao dramatičan susret s robotskim psom koji baca plamen tijekom livestreama koji je postao viralan. Video, koji tvrdi da je prikupio više milijuna pregleda, prikazuje Watkinsa u interakciji s onim što je on tvrdio da je robot vrijedan 100.000 dolara uvezen iz Kine.
Insceniran dramatičan događaj
U snimci se vidi kako Watkins izdaje različite naredbe četveronožnom robotu, koji isprva poslušno reagira. Međutim, kada mu je naređeno da "laje", stroj neočekivano izbacuje plamen u Watkinsovom smjeru, što ga je potaknulo da zaroni u obližnji bazen vičući da prestane. Očito je riječ o insceniranom i dobro pripremljenom događaju, a ne o spontanoj reakciji psa-robota.
Istina o robotu
Unatoč Watkinsovoj tvrdnji o podrijetlu i cijeni robota, dokazi upućuju na to da je uređaj zapravo model Thermonator koji proizvodi tvrtka Throwflame sa sjedištem u Ohiju, čija je cijena 9.420 dolara. Thermonator se temelji na kineskom robotu Unitree Go2, opremljenom ARC bacačem plamena sposobnim za projiciranje plamena do 9 metara. Throwflame promovira Thermonator za razne primjene, uključujući kontrolu požara u divljini, upravljanje poljoprivredom i zabavu.
Kontroverzna karijera
Ovaj incident čini se kao još jedan u nizu poteza za privlačenje pozornosti YouTubera, koji je prethodno dospio u naslove zbog kontroverznih radnji tijekom svojih streamova. IShowSpeed, sa samo 19 godina, prikupio je značajan broj pratitelja na više platformi, s preko 21 milijun pretplatnika na YouTubeu i milijunima više na Instagramu i TikToku. Poznat je po svom ekscentričnom sadržaju i igraćem sadržaju.
Bit će toga sve više
Dok je video s robotskim psom koji baca plamen izazvao mješavinu zaprepaštenosti i skepticizma među gledateljima, to naglašava do koje su mjere kreatori sadržaja spremni ići kako bi privukli pozornost u konkurentnom svijetu zabave. Kako tehnologija napreduje i postaje dostupnija, vjerojatno je da će slični podvizi koji uključuju robotiku i druge nove tehnologije nastaviti uveseljavati platforme društvenih medija.