Upravljanje lozinkama bez plaćanja pretplate - SafeInCloud

Riječ je o jednom od ponajboljih rješenja za sigurnu pohranu lozinki i drugih osjetljivih podataka koje nudi i sinkronizaciju u oblaku, no umjesto da se oslanja na vlastiti oblak, oslanja se na servise kao što su Dropbox, Google Drive ili OneDrive što će mnogi znati cijeniti…

Matija Gračanin ponedjeljak, 31. kolovoza 2020. u 06:00
OSNOVNI PODACI
Naziv SafeInCloud
Namjena Upravljanje lozinkama
Android Google Play
iOS App Store
Cijena 69 kn (Family Pro) / 34 kn (Individual Pro)

Uz sve veći broj raznovrsnih servisa i usluga sve je teže pratiti koje se lozinke gdje koriste, a premda postoje i brojni servisi koji omogućavaju lagano upravljanja lozinkama pohranjujući ih u vlastiti oblak, ni oni nisu imuni na sigurnosne prijetnje. Stoga je bolje stvari uzeti u svoje ruke i naći rješenje koje smanjuje izloženost sigurnosnim upadima, možda čak i žrtvujući neke mogućnosti.

SafeInCloud je upravo takvo rješenje. Prvi put se pojavio prije otprilike osam godine, a od tada pa do danas popularnost mu samo raste. Krasi ga lijepo sučelje kao i podrška za šifriranje svega što se u njemu pohranjuje (oslanja se na 256-bitni AES kriptografski algoritam). Dodavanje lozinki i osjetljivih podataka je lako, a jednako ih je tako kasnije lako naći.

Zgodna stvarčica je činjenica da je inačica za Windows besplatna, dok je inačicu za smartfone potrebno kupiti (može je se isprobavati 14 dana). Ključna je prednost to što nema pretplate; sve se plaća jednokratno pa tako obiteljska inačica stoji 69 kuna (mogu je koristiti do pet korisnika unutar iste obitelji), a individualna 34 kune.

Osim toga, SafeInCloud je sasvim solidno opremljen. Podržava automatsko popunjavanje lozinki unutar aplikacija, uvoz podataka iz drugih upravitelja lozinki (mora se odraditi na desktopu), tu je i generator zaporki, mogućnost prijave u aplikaciju koristeći otisak prsta i Face ID, podrška za pametne satove i štošta drugo.