U Hrvatsku stigla Appleova dijagnostika uređaja na daljinu

Appleov program dijagnostike uređaja na daljinu dostupan je za korištenje i u Hrvatskoj. Korisnici tako mogu otkriti kvar Appleovih uređaja kod kuće te ga na koncu samostalno i popraviti ako su dovoljno vješti

Matej Markovinović četvrtak, 27. lipnja 2024. u 13:07
📷 Foto: Unsplash
Foto: Unsplash

Krajem prošle godine, Apple je najavio pokretanje programa dijagnostike uređaja na daljinu (Self Service Repair Diagnostics). Radi se, naime, o programu koji omogućuje korisnicima da sami postave uređaj u dijagnostički način rada, pa uz detaljna uputstva na internetu otkriju kvar.

Pri službenom pokretanju programa, on je bio dostupan samo za korisnike u SAD-u, uz najavu da će nekad ove godine postati dostupan i u Europi. Nakon nešto više od pola godine čekanja, možemo reći da je taj dan konačno stigao – Apple dovodi program dijagnostike uređaja na daljinu u 32 europske zemlje među kojima je i Hrvatska.

„Softverski alat koji korisnicima omogućuje dijagnostiku kvara sada je dostupan u 32 europske zemlje, uključujući UK, Francusku, Njemačku i Nizozemsku. Pokrenut u SAD-u u prosincu 2023., program dijagnostike uređaja na daljinu daje korisnicima istu mogućnost kao Appleovim ovlaštenim servisima da testiraju uređaje i pomaže u prepoznavanju dijelova koji trebaju popravak“, stoji u Appleovom priopćenju.

Nakon samostalne dijagnostike, korisnici mogu popraviti svoj uređaj u kućnoj radinosti zahvaljujući programu Self Service Repair koji je od kraja prošle godine dostupan i u Hrvatskoj. Podrška za samostalni popravak dostupna je za iPhone (od generacije 12 na dalje), Mac i iMac računala (proizvedena od 2021. godine na dalje), Macbook Pro (2021. i noviji), MacBook Air (od 2020. na dalje) te zaslon Studio Display.

Podsjetimo, program Self Service Repair pokrenut je kako bi se Apple svrstao među zagovornike "prava na popravak", inicijative koja je zahvatila i SAD i Europsku uniju. U Hrvatskoj usluge servisnog centra za "uradi sam" korisnike obavlja tvrtka Service Parts or Tools (SPOT). Onima koji nemaju iskustva u popravljanju elektroničkih uređaja, Apple i dalje savjetuje posjetiti neki od ovlaštenih servisa.