U prodaji Mortal Kombat 11, sustav progresije zasad problematičan

NetherRealm Studios i Warner Bros. su objavili da svi zainteresirani igrači mogu uskočiti u novi nastavak u poznatom i brutalnom borilačkom serijalu, ali nisu svi oduševljeni

Mateja Šop srijeda, 24. travnja 2019. u 06:00

Sredinom siječnja je NetherRealm Studios prvi puta pošteno pokazao novu igru u svojem popularnom borilačkom serijalu Mortal Kombat, a od tada smo dobili brojne informacije o svijetu, priči, likovima, borbenom sustavu, sustavu kozmetičkih dodataka i priliku sudjelovati u beta testu koji se održao na konzolama. Sada kada je sve to uspješno odrađeno, došlo je vrijeme da svi zainteresirani zaigraju konačnu verziju koja je dostupna od danas.

Vlasnici PlayStationa 4 i Xboxa One dobili su priliku zaigrati jutros nakon ponoći, a PC igrači su mogli s brutalnim premlaćivanjem krenuti u 19 sati. Kritičari su uglavnom zadovoljni igrom koju je NetherRealm pripremio, no igrači ne dijele njihov entuzijazam. Najveća zamjerka upućena je sustavu progresije koji je vezan uz razne valute koje skupljate na različite načine, a neke i kupujete novcem. Iako je Warner Bros. odlučio izbaciti loot boxeve, mikrotransakcije postoje, a količina grinda potrebna za otključavanje prilično je velika.

Razvojni tim je već spomenuo da će poraditi na balansiranju i da će skinovi, Fatalities, Brutalities i svi ostali dodaci biti nešto jednostavniji za otključavanje, ali budući da igra već košta 60 eura, odnosno 90 ako želite verziju s DLC-ovima i nešto dodatne opreme, to ne bi trebao biti problem kojeg morate rješavati.

Ako vam takve stvari ne smetaju i ne mislite se baviti otključavanjem dodatnih napada i svih ostalih dodataka i ako volite serijal, Mortal Kombat 11 prema recenzijama ima odličnu borbu, izgleda jako dobro, te ima zabavnu i dobro odrađenu priču. Igru možete nabaviti za PC, PlayStation 4 i Xbox One, a ako želite znati koji su sve likovi dostupni, upoznati se pričom i svijetom, informacije ćete pronaći na službenim stranicama.