Rimac C_Two u zračnom tunelu

Nakon računalnog modeliranja i brojnih iteracija finalni model Rimčevog novog superautomobila testiran je u zračnom tunelu

Sandro Vrbanus ponedjeljak, 26. studenog 2018. u 14:00

Rimac C_Two nova je jurilica osmišljena i proizvedena u Svetoj Nedelji i nasljednik je prvog automobila koji je izišao iz pogona Rimac Automobila, Concepta One. No, od prethodnika nije naslijedio ništa osim ideje da bi superautomobil budućnosti trebao biti pokretan elektromotorima i baterijama.

Tim Rimac Automobila na aerodinamici novog automobila radio je "od nule", tj. od prvih dizajnerskih skica, preko optimizacije pojedinih dijelova, pa sve do izrade računalnog 3D modela i analize cijelog vozila. No, računalne simulacije aerodinamike i svih njezinih aktivnih i pasivnih dijelova ne mogu biti jedino što jamči izvrsne performanse pa je C_Two, prije investiranja u alate i kalupe za izradu prvih serijskih komada, podvrgnut testiranju u zračnom tunelu.

 

In the development of the C_Two hundreds of iterations, different strategies and geometries are done in CFD simulations....

Posted by Rimac Automobili on Monday, November 26, 2018

Otpor zraka smanjen je na najmanju moguću mjeru kako bi se optimizirala potrošnja baterija, pri čemu dizajnerski tim nije kompromitirao agresivne i prepoznatljive linije vozila kao niti protok zraka nužan za hlađenje pogonskog sustava.

Najniži na ovaj način izmjereni koeficijent otpora zraka kod C_Two iznosi 0,28. Inženjeri su nakon provedenog testiranja u zračnom tunelu bili zadovoljni jer su razlike od računalnog modeliranja bile minimalne, s prosječnom razlikom od tek 2,4%.

Video i foto zapise s tog testiranja finalnog modela superautomobila C_Two iz Rimac Automobila su danas podijelili s javnošću, pa ih prilažemo uz ovaj tekst.