Google će za političko oglašavanje tražiti potvrdu identiteta

Google uvodi novu politiku transparentnosti koja uključuje dokazivanje identiteta za političko oglašavanje, redovita izvješća o političkom oglašavanju te pretraživu bazu oglašivača

Matija Pavlić nedjelja, 6. svibnja 2018. u 10:00

Na jesen SAD očekuju parlamentarni izbori, što je prigoda da se i Google pridruži Facebooku u nastojanjima da se spriječi širenje lažnih vijesti.

Tom prilikom tvrtka iz Mountain Viewa je odlučila ponešto izmijeniti svoja pravila odnosno politiku vezanu za pitanja transparentnosti.

Googleov stariji podpredsjednik Kent Walker ističe kako će odsad svi koji žele pristupiti izbornom oglašavanju u SAD-u morati dokazati svoj identitet te dati na uvid neke dodatne informacije. Identitet će morati dokazati putem službenih isprava koje su izdale američke vlasti.

Također, Google će redovito objavljivati izvješća o transparentnosti u kojima će biti navedeno tko vrši političko oglašavanje i koliko je potrošio u tu svrhu, a tu je i baza oglašivača koju će moći pretraživati svi Googleovi korisnici.