Google imenovao Admixer Media kao službenog prodajnog predstavnika u Hrvatskoj
Admixer Media, dio međunarodne Admixer Advertising Group, službeno kreće s radom u Hrvatskoj kao Googleov lokalni partner u okviru programa Google Ads Media Sales Representative

Admixer Media, dio međunarodne Admixer Advertising Group, službeno kreće s radom u Hrvatskoj kao Googleov lokalni partner u okviru programa Google Ads Media Sales Representative. Otvaranjem novog ureda u Zagrebu, tvrtka donosi lokalno znanje i stratešku podršku s ciljem da pomogne hrvatskim oglašivačima i agencijama u učinkovitijem korištenju Google Ads rješenja. Ova ekspanzija u okviru Admixer Media nadovezuje se na uspješnu MSR suradnju u Sloveniji, Srbiji i Kazahstanu, čime se dodatno učvršćuje prisutnost u središnjoj i istočnoj Europi.
Program prodajnog predstavnika za Google Ads osmišljen je kako bi se povećala razina lokalizirane podrške dostupne agencijama i oglašivačima. Kao lokalni partner za Google Ads u Hrvatskoj, Admixer Media ima sljedeće ciljeve:
- Strateške konzultacije prilagođene poslovnim ciljevima
- Edukacije o optimizaciji kampanja
- Stručnu podršku za Search, YouTube, Display i alate koji koriste umjetnu inteligenciju
- Stalan pristup inovacijama i beta značajkama Google oglasa.
Lokalni tim, koji je prošao Googleovu obuku i certifikaciju, kombinira dubinsko razumijevanje domaćeg tržišta sa naprednim znanjem platforme kako bi podržao dugoročan uspjeh u digitalnom oglašavanju. Sve usluge u sklopu programa besplatne su za agencije i oglašivače.
„Naš cilj je omogućiti tvrtkama u Hrvatskoj da iskoriste puni potencijal oglašavanja na Google Ads. Želimo da platforma postane istinski motor rasta — ne samo alat za prikaz oglasa. Naš tim spaja uvid u lokalno tržište, certificiranu stručnost i izravan pristup Googleovim najnovijim tehnologijama. Na taj način klijentima pružamo stvarnu vrijednost — od strateškog planiranja do ubrzanja poslovnog rasta“, izjavila je Mojca Rožac, globalna direktorica Google MSR programa (Admixer Media).
Hrvatski digitalni ekosustav brzo se razvija. Prema podacima IAB Europe, tržište digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj poraslo je za 14,3% u 2024. godini, čime se našlo među 10 najbrže rastućih u Europi. Taj rast, zajedno s porastom ulaganja u e-commerce i digitalnu infrastrukturu, čini Hrvatsku izrazito pogodnim tržištem za tvrtke koje žele ubrzati svoj rast kroz online poslovanje.
Kako sve više tvrtki traži skalabilna i učinkovita rješenja za rast, tehnologije oglašavanja temeljene na umjetnoj inteligenciji postaju ključni faktor uspjeha. Prema Googleovim najnovijim izvješćima, AI alati mogu značajno unaprijediti rezultate kampanja — od optimizacije budžeta do proširenja dosega na Searchu i YouTubeu. Kao Googleov partner u Hrvatskoj, Admixer Media donosi te inovacije domaćim tvrtkama i pomaže im da ih primijene na praktičan, strateški i tržištu prilagođen način.
Angelos Galanakis, voditelj Strateških partnerstava u Googleu za središnju Europu, komentirao je početak rada: „Svjedoci smo brzog digitalnog razvoja diljem regije i važno nam je biti što bliže tvrtkama koje žele iskoristiti svoj puni potencijal. Zato zajedno s Admixer Media širimo podršku svim poduzećima na tržištu — neovisno o veličini. To uključuje pristup digitalnim alatima, edukaciju o digitalnom marketingu i e-commerce te snagu Googleovih AI rješenja za oglašavanje. Admixer Media imenovan je službenim prodajnim predstavnikom za Google Ads u Hrvatskoj kako bismo tu viziju i ostvarili.”
Želite li proširiti svoje poslovanje uz pomoć Google Ads? Povežite se s Admixer Media timom u Hrvatskoj putem poveznice. Saznajte više na: www.admixer.media/hr
O Admixer Media
Admixer Media službeni je prodajni predstavnik za Google Ads u Sloveniji, Srbiji i Kazahstanu od 2024. godine. Tvrtka je dio Admixer Advertising Group — vodeće međunarodne grupe za digitalni marketing osnovane 2008. godine, s uredima u 11 zemalja. Admixer Media djeluje kao prodajni predstavnik globalnih izdavača i platformi, pružajući pristup lokalnim web stranicama, aplikacijama i tehnologijama, kao i podršku u stvaranju učinkovitih rješenja za kupnju i prodaju oglasnog prostora i podataka.