Google na udaru britanskog regulatora
Agencija za tržišno natjecanje i tržišta (CMA) objavila je da bi se od Googlea moglo zahtijevati uvođenje novih mjera "poštenog rangiranja" u rezultatima pretraživanja i druge mjere

Britanski regulator za tržišno natjecanje predlaže smanjenje Googleove kontrole nad svojom tražilicom, što je prva primjena novih strogih digitalnih pravila Ujedinjenog Kraljevstva. Agencija za tržišno natjecanje i tržišta (CMA) objavila je da bi se od Googlea moglo zahtijevati uvođenje novih mjera "poštenog rangiranja" u rezultatima pretraživanja i davanje izdavačima veće kontrole nad korištenjem njihovog sadržaja, uključujući i onaj generiran umjetnom inteligencijom.
CMA namjerava Googleu dodijeliti status "strateškog tržišnog statusa" zbog njegove dominantne pozicije u pretraživanju i oglašavanju, što bi tehnološkog giganta obvezalo na poštivanje niza pravila ponašanja. Konačna odluka bit će donesena do listopada nakon javne rasprave. Google je postao prva tvrtka na meti novih britanskih zakona koji zahtijevaju da se tvrtkama s velikim utjecajem na određenim digitalnim tržištima dodijeli SMS oznaka i podvrgnu specifičnim pravilima.
Google je kritizirao prijedloge kao "široke i nefokusirane", upozoravajući da bi "kaznene regulacije" mogle ugroziti pristup Ujedinjenog Kraljevstva njegovim najnovijim proizvodima i uslugama.
Istraga CMA-a uslijedila je nakon što je Google izgubio povijesne antimonopolske slučajeve u SAD-u zbog svoje dominacije u pretraživanju i oglašavanju.