Netflixov paket s uključenim reklamama privukao više od 70 milijuna korisnika
Netflixov paket s reklamama u siječnju imao je 22 milijuna korisnika, u svibnju 40, a sada ima njih preko 70 milijuna, što predstavlja impresivan rast
Netflix je ovoga utorka objavio da njihov pretplatnički plan s reklamama sada ima više od 70 milijuna korisnika diljem svijeta. Ovaj rast potvrđuje da publika, unatoč općem mišljenju, očito nije protiv reklama, osobito kada je riječ o najpopularnijem streaming servisu na svijetu.
„Netflix i dalje bilježi stabilan napredak u bazi korisnika u svim zemljama. Trenutno više od 50 posto novih pretplatnika u zemljama gdje je dostupan paket s reklamama upravo bira tu opciju“, priopćila je Amy Reinhard, predsjednica odjela za oglašavanje u Netflixu.
Za bolji kontekst, Variety navodi da je Netflixov paket s reklamama u svibnju imao 40 milijuna korisnika, dok je u siječnju taj broj bio 22 milijuna. Radi se, dakle, o rastu od više od tri puta unutar manje od godinu dana, što pokazuje popularnost ovog paketa za kojeg se prvotno mislilo da neće zaživjeti.