OnePlus predstavio novi, čitljiviji logo

OnePlus je nakon šest godina postojanja odlučio promijeniti svoj vizualni identitet – predstavljen je novi logo, novi font te dopunjena paleta boja

Stjepan Bilić četvrtak, 19. ožujka 2020. u 16:00

Kineska tvrtka OnePlus koja je svoj poslovni put započela kao proizvođač flagship killera, odlučila je nakon šest i pol godina postojanja promijeniti svoj vizualni identitet. Shodno tomu predstavljen je novi logo, font te dopunjena paleta boja koje će se koristiti u narednim godinama.

Prvo što upada u oči je logo, koji sada sadrži manje crvene boje. U ranijem izdanju logoa unutar crvenog kvadra bijelim je slovima bio ispisan naziv tvrtke dok je po novome pravokutnik izostao, a naziv tvrtke je ispisan crvenim slovima.

Broj jedan te znak „+“ također su prošli kroz promjene. Jedinica više nije uglata, već zaobljena, a znak „+“ je postao malčice veći. Kvadrat u kojem se nalazi broj 1 dobio je malčice deblje stranice.

Kako se vidi i font je nešto drugačiji, točan naziv fonta za sada nije poznat, ali je svakako pregledniji nego što je to bio slučaj s dosadašnjim. Naziv „NEVER SETTLE“ od sada će umjesto velikim tiskanim, biti ispisivan kombinacijom velikih i malih tiskanih slova. Što se palete boja tiče, uz karakterističnu crvenu, crnu i bijelu tu je sada i proširena paleta boja - cijan, zelena, magenta, indigo i žuta.

Više o nastalim promjenama možete pročitati na službenim stranicama tvrtke, ovdje.