Facebook će prioritet davati vijestima iz provjerenih izvora

Mark Zuckerberg oštro je krenuo u ispunjavanje svoje novogodišnje odluke da popravi Facebook. Prvi na redu je News Feed

Sandro Vrbanus subota, 20. siječnja 2018. u 20:39

Za 2018. godinu Mark Zuckerberg si je zacrtao jedan veliki cilj – popraviti Facebook, odnosno vratiti ga korisnicima. Prve korake povukao je već u prvim danima ove godine, najavivši da će Facebook postati više osoban. Kao rezultat toga od svih objava koje korisnici vide tek oko 4% bit će onih objavljenih od strane izdavača i Facebook stranica, dok će sve ostalo biti objave njihovih prijatelja i grupa kojih su članovi.

Borba s kvalitetom sadržaja koji se korisnicima prikazuje na News Feedu sljedeća je na redu. Prioritet u prikazivanju, kad je riječ o vijestima, imat će objave koja dolaze iz provjerenih izvora. Senzacionalizam, dezinformacije i polarizacija, tako, neće biti poželjni – umjesto toga ova će se društvena mreža orijentirati na širenje vijesti kojima se vjeruje, koje su informativne, te lokalne.

 

Continuing our focus for 2018 to make sure the time we all spend on Facebook is time well spent... Last week I...

Posted by Mark Zuckerberg on Friday, January 19, 2018

Tko će određivati kojim se izvorima vjeruje a kojima ne, pitate se? Zuckerberg kaže da će to biti sami korisnici. Njih će se kroz ankete pitati vjeruju li pojedinom izvoru vijesti, i potom će algoritmi početi prikazivati sve više objava onih izdavača koje čitatelji označe kao pouzdane i kvalitetne.