Facebook prilagođava News Feed po uzoru na TikTok

Čini se da je ovakva podjela feeda pokušaj Facebooka da postane sličniji TikToku koji preporučuje sadržaj s cijele svoje platforme na temelju onoga što njegovi algoritmi misle da bi vas moglo zanimati

Tomislav Stanković petak, 22. srpnja 2022. u 06:00
📷 Image: Meta
Image: Meta

Facebookov News Feed dijeli se na dva dijela, na neki način. Novi će se News Feed moći pronaći u iOS i Android verzijama aplikacije. Tab 'Home' je novi naziv za karticu koji vidite kada prvi put otvorite aplikaciju i temeljen je na algoritmu s fokusom na Reels, Stories i drugi personalizirani sadržaj. Tu je i potpuno nova kartica 'Feeds', koja sadrži nedavne postove prijatelja, grupa, Facebook stranica i favorita, bez postova 'Suggested For You'.

Ove će dvije kartice biti dostupne za iOS i Android verziju Facebook aplikacije. Pojedinim korisnicima bi ova promjena mogla biti već danas na traci prečaca. Metina izjava za medije kaže da je sadržaj ove trake dizajniran da se mijenja ovisno o karticama na kojima korisnici provode najviše vremena, ali kartice se mogu prikvačiti kako bi se osiguralo da se njihove pozicije ne mijenjaju. Tvrtka očekuje da će ažuriranja biti globalno uvedena tijekom sljedećeg tjedna.

"Jedna od najtraženijih značajki Facebooka je osigurati da ljudi ne propuste objave prijatelja", napisao je izvršni direktor Mete Mark Zuckerberg u svojoj objavi najavljujući promjene. “Tako da danas pokrećemo karticu Feeds gdje možete vidjeti postove svojih prijatelja, grupa i stranica odvojeno kronološkim redom. Aplikacija će se i dalje otvarati prema prilagođenom feedu na kartici home, gdje će naš mehanizam za otkrivanje preporučiti sadržaj za koji mislimo da vam najvažniji. Ipak kartica Feeds će vam dati način da dodatno prilagodite i kontrolirate svoje iskustvo.

📷 Image: Meta
Image: Meta

Ovaj potez pokazuje koliko se Facebookov osnovni News Feed promijenio tijekom godina jer je morao odgovoriti na nove trendove drugih igrača društvenih medija. A 2022. glavna prijetnja je TikTok. Metin pokušaj da više-manje izravno klonira platformu društvenih medija s Lassom ugašen je nakon samo 18 mjeseci, a fokus tvrtke se naknadno prebacio na Instagramove Reelse kako bi iskoristila popularnost video formata kratke forme zaključuju iz The Vergea.