Karantenski hit, audio društvena mreža Clubhouse, otpušta većinu zaposlenih

Društvena mreža pokrenuta u vrijeme globalnih "lockdowna" i prilagođena upravo takvom okruženju doživjela je brojne kopije, i nije se uspjela nametnuti kao novo mjesto okupljanja

Sandro Vrbanus petak, 28. travnja 2023. u 14:12

U vremenima kada se nije išlo u klubove, scenom društvenih mreža nakratko je zavladala pomama za virtualnim druženjima samo korištenjem zvuka – svojevrsni društveni radio, podcast uživo ili glorificirani konferencijski pozivi – sve to utjelovio je tadašnji hit, virtualni klub Clubhouse. Ova je aplikacija u kratkom vremenu bila privukla brojne korisnike, među kojima i neke slavne osobe, pa se činilo kako će zvučne društvene mreže biti novi globalni hit.

Clubhouse 2.0

U međuvremenu je Clubhouse dobio nekoliko klonova, karantene diljem svijeta su popustile a popustio je, očito, i interes korisnika za ovakvim oblikom socijalizacije. Clubhouse je, unatoč milijardama dolara tržišne valuacije i velikim investicijama od preko 100 milijuna dolara, sada prisiljen "optimizirati" poslovanje. Njegovi su osnivači, Paul Davison i Rohan Seth, ovoga petka svojim zaposlenicima najavili da će njih nešto više od polovice – ostati bez posla.

U Clubhouseu je do sada radilo nešto više od 100 ljudi, a s većinom njih oprostit će se, kako to u SAD-u već biva, odmah po primitku službene obavijesti o otkazu. Kad je riječ o preostalim zaposlenicima, njihov će cilj, zajedno s upravom, biti "resetiranje" poslovanja.

Proizvod im, kažu, mora evoluirati u skladu s potrebama i navikama korisnika u post-covid eri, za što će biti zadužen manji i fokusiraniji tim. Clubhouse 2.0, kako nazivaju sljedeću fazu razvoja, bit će novi način za povezivanje s prijateljima, i dalje putem glasa, ali uz poticanje smislenih razgovora… Uprava navodno ima jasnu viziju kako to i ostvariti.