Twitter testira značajku koju ostale društvene mreže imaju već godinama

Mogućnost suradnje na jednoj objavi nije stran pojam u svijetu društvenih mreža, a čini se da će takva značajka konačno uskoro stići i na Twitter

Matej Markovinović subota, 2. travnja 2022. u 13:05

Korisnici TikToka i Instagrama već odavno mogu ostvariti „suradnju“, odnosno zajedno napraviti objavu zahvaljujući inačicama Collaborations značajke. Takvu opciju sada testira i Twitter, inače društvena mreže napravljena prvenstveno za kratke tekstualne objave, bez puno prostora za marketinške suradnje.

O ovoj se opciji „šuška“ već neko vrijeme, no kako prenosi TechCrunch, nije sigurno kada će postati javno dostupna. Funkcionirat će, naime, samo nakon što korisnik prihvati zahtjev za suradnju od drugog twitteraša.

To, dakle, nagovještava mogući plan da se korisnicima Twittera omogući partnerstvo s računima brendova, što je već sasvim uobičajeno i često viđeno na konkurentskim društvenim mrežama poput YouTubea, Instagrama, TikToka, Facebooka i drugih.

Developer mobilnih aplikacija, Alessandro Paluzzi, objavio je na Twitteru snimke zaslona nadolazeće značajke u kojima se jasno vidi da tvrtka uistinu radi na Collaborations opciji. Tako se, primjerice, može vidjeti i da će korisnici za kolaboraciju moći pozvati samo osobe koji su ujedno i njihovi pratitelji.

Nakon što se tweet objavi, on će se automatski podijeliti na oba računa, a njihovi će se avatari prikazati u gornjem lijevom kutu objave. Još jednom napominjemo da trenutno nije poznato kada će Collaborations značajka postati javno dostupna, ali svakako je dobra vijest da ju Twitter aktivno razvija.