Snapchat sprema nove pametne naočale

Prema pisanju internetske stranice Cheddar, Snapchat se sprema na predstavljanje čak dva nasljednika svojih pametnih naočala Spectacles, od kojih će jedne popuniti high-end segment tržišta

Matija Pavlić nedjelja, 4. ožujka 2018. u 11:00

Prije dvije godine Snapchat je predstavio vlastite pametne naočale, nazvane Spectacles. U prvoj godini od predstavljanja prodano je 150 tisuća primjeraka tih pametnih naočala, što je više od očekivanog, no ipak taj gadget Snapchatu je prouzročio gubitke od oko 40 milijuna dolara.

Tvrtka ipak, čini se, ne odustaje od tog proizvoda nego već priprema nasljednika odnosno ponešto unaprijeđenu inačicu originalnih naočala koja će se na tržištu pojaviti ove jeseni.

Prema internetskoj stranici Cheddar, Spectacles naočale za 2018. godinu donose vodootpornost, nekoliko novih dostupnih boja, bolje performanse i ispravak određenih bugova prisutnih u inačici Spectacles naočala iz 2016. godine.

Pravi nasljednik originalnih Spectacles naočala koji će se smjestiti u high-end segment tržišta trebao bi se pojaviti tijekom iduće godine te će sadržavati dvije kamere, staviti naglasak na poboljšanu stvarnost, doći s podrškom za GPS, kožnom torbicom za prenošenje i cijenom od oko 300 američkih dolara.