Snapchatove pametne naočale popularnije od očekivanog

Osnivač i glavni izvršni direktor tvrtke Snap, Evan Spiegel, pohvalio se činjenicom da je u godinu dana prodano preko 150 tisuća njihovih Spectacles pametnih naočala, što je bolje od očekivanog

Matija Pavlić četvrtak, 5. listopada 2017. u 17:22

Tvrtka Snap, koja stoji iza među mlađim korisnicima popularne društvene mreže Snapchat, prije godinu dana u prodaju je pustila vlastite pametne naočale, nazvane Spectacles.

Osnivač i glavni izvršni direktor Snapa, Evan Spiegel, je prilikom Vanity Fairova New Establishment Summita objavio kako je njegova tvrtka dosad prodala preko 150 tisuća Spectacles naočala. To je bolje od Snapovih očekivanja od 100 tisuća prodanih primjeraka.

Plastične Spectacles naočale na desnoj leći imaju kameru s kutom gledanja od 115 stupnjeva, a sa mobilnim uređajima povezuju se putem Wi-Fija i Bluetootha. Na lijevoj leći nalazi se osvjetljenje koje služi kao oznaka i poruka okolini da je u tijeku snimanje putem ovih naočala.

Snimanjem sadržaja se upravlja se putem fizičke tipke, jedan pritisak pokreće snimanje video sadržaja od 10 sekundi, a tri brza pritiska snimanje 30 sekundi video sadržaja. Spectacles naočale prodaju se po cijeni od 130 dolara.

Postoje određene glasine da Snap radi i na nasljedniku Spectacles pametnih naočala, koji bi trebao sadržavati i određene funkcionalnosti s područja poboljšane stvarnosti.