As Dusk Falls - Priču svoju krojim (i pomalo se bojim)

Iako bismo više voljeli da se As Dusk Falls nije toliko razvodnio u drugom dijelu, svakako je riječ o nesvakidašnjoj interaktivnoj drami koja igračima ima što ponuditi

Damir Radešić petak, 30. rujna 2022. u 22:00
Sitna laž – Već u prvoj konverzaciji odlučujemo o daljnjem tijeku događaja i reakcijama okoline
Sitna laž – Već u prvoj konverzaciji odlučujemo o daljnjem tijeku događaja i reakcijama okoline

Microsoft je prije nekoliko godina ponosno predstavio As Dusk Falls i zainteresirao ljubitelje avanturističkih naslova ne baš uobičajenim umjetničkim izričajem, koji svakako nije nešto što često viđamo. Doduše, primjetan je utjecaj naslova kao što su Heavy Rain i Detroit: Become Human, što ne čudi s obzirom na to da su developeri prije osnivanja razvojnog tima Interior/Night svoje znanje stjecali upravo u Quantic Dreamu, koji te naslove potpisuje, no s As Dusk Falls otišli su korak dalje glede grafičke podloge, neobične igrivosti, kao i formata kojim nam je čitava stvar predstavljena.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Bug 359 listopad 2022.