Aska (early access) - Vikinške zgode i nezgode

Ako nastavi zacrtanim smjerom i autori ispune obećanja, novi projekt ekipe Sand Sailor Studija mogao bi biti sljedeći veliki korak u žanru survivala, no u ovom trenutku teško je bilo što prognozirati

Damir Radešić subota, 31. kolovoza 2024. u 06:00
Neizvjesna budućnost – Aska je dobro zamišljena, no zbog gomile povezanih mehanika, trenutačno u nekim dijelovima puca po šavovima
Neizvjesna budućnost – Aska je dobro zamišljena, no zbog gomile povezanih mehanika, trenutačno u nekim dijelovima puca po šavovima

Žanr survival igara posljednjih je godina procvjetao. Daleko od toga da takvih igara nije bilo i ranije, no imamo dojam da je Valheim napravio onaj važan iskorak kojim je taj žanr napokon privukao pozornost šire javnosti i nagnao razvojne timove da se u njemu okušaju s vlastitim idejama. Dakako, svaka nova igra predstavlja i nove mehanike, pa dok je spomenuti Valheim bio prilično sadistički nastrojen i tjerao nas da sve obavimo sami, primjetno je kako sve više naslova, poput, primjerice, Palworlda ili Soulmaska, stavlja veći naglasak na NPC-e.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Bug 382 rujan 2024.