Bivši developer otkrio razlog lošeg AI-ja u serijalu „Total War”

U podužem osvrtu objavljenom na Mediumu, nekadašnji zaposlenik Creative Assemblyja osvrnuo se na glavni razlog zbog kojeg popularni strateški serijal „Total War” kronično pati od lošeg AI-ja.

Kristian Komorčec utorak, 25. lipnja 2024. u 08:07

Julian McKinlay, bivši zaposlenik Creative Assemblyja, britanskog developera najpoznatijeg po strateškom serijalu Total War, prije par dana podijelio je svoje iskustvo rada na nastavcima Total War: Rome II i Total War: Attila.

Točnije, dotični je svog bivšeg poslodavca odlučio propisno oklevetati putem popularne društvene internetske platforme za online izdavaštvo Medium, navodeći u svom podužem osvrtu sijaset problema koji su u stopu pratili razvoj navedenih nastavaka.

Između ostalog, na opetovano davanje prednosti dizajnerskom timu nauštrb onog programerskog, a što je također ocijenio i kao jedan od glavnih razloga zbog kojih je Total War: Rome II po izlasku dočekan na nož. Naime, dizajneri su programere navodno upućivali da previše ne poboljšavaju AI, vjerujući kako igrači toliko uživaju u mogućnosti dominiranja nad umjetnom inteligencijom da ih dotične nikako ne bi trebalo lišiti.

Koliko u svemu tome ima istine, naravno, teško je za reći jer posrijedi je osobni utisak tek jednog developera. Ipak, da nekompetentan AI uistinu predstavlja jednu od najvećih kroničnih boljki serijala, teško je osporiti s obzirom na to da se na isti redovito običavaju žaliti čak i najzagriženiji fanovi Total Wara.

Julian McKinlay sudjelovao je u izradi nastavaka nastalih između 2009. i 2014. godine (Napoleon: Total War, Total War: Shogun 2, Total War: Rome II, Total War: Attila), a njegov osvrt u cijelosti možete pročitati ovdje.