Darksiders Genesis - Jahači ponovno jašu

Nakon nešto lošije prihvaćenog Darksidersa III, THQ Nordic zadužio je neke od tvoraca originala za prvi kooperativni spin-off u poznatom akcijskom serijalu koji je vrlo dobro napravljen

Mateja Šop utorak, 7. siječnja 2020. u 06:00

Darksiders Genesis

Proizvođač/Izdavač Airship Syndicate/THQ Nordic
Žanr Akcijska igra
Platforme Windows/PS4, Xbox One, Switch - 14. veljače 2020.

U serijalu Darksiders svaka je igra bila drugačija, kako prema vrsti, tako i prema protagonistu. Vigil Games najprije se pozabavio jahačem apokalipse War, a u nastavku je Death pokušao obraniti svog brata. Zatim je Gunfire Games u prvi plan stavio Fury i neke Dark Souls elemente, nakon čega je četvrti i posljednji jahač Strife dobio svoju priliku u Darksiders Genesis, ali ne sam, već u pratnji Wara i prvi put u serijalu s mogućnošću kooperativnog igranja.

Strife i War imaju pristup prilično raznolikom arsenalu, zbog čega je borba zabavna i dinamična
Strife i War imaju pristup prilično raznolikom arsenalu, zbog čega je borba zabavna i dinamična

Za najnoviju igru zaslužan je Airship Syndicate, razvojni tim u kojem rade neki bivši članovi Vigil Gamesa, a nakon hack and slash akcijskih avantura, dobili smo spoj izometrijske akcijske igre sa zaključanom kamerom i RPG elementima. Radi se također o spin-offu u kojem se priča bavi onime što se dogodilo prije prve igre, i prije nego što je War išao spašavati naš planet. Ipak, priča nikad nije bila najvažniji dio ovih igara – demoni, anđeli, jahači, tijelo imena The Council, koje pokušava svime upravljati i paziti na balans (toga ćete se naslušati).

Ovisno o tome kako igrate, imat ćete dvije opcije. Ako ste sami, pritiskom na tipku mijenjate jahača s kojim želite igrati. War za sjeckanje hordi demona koristi svoj vjeran mač Chaos Eater, manje je mobilan i ima više zdravlja, a četvrti i posljednji jahač Strife, uz bodeže, koristi dva pištolja kojima puca po svemu što se nađe ispred njega; brži je i mobilniji, ali zbog toga nešto osjetljiviji na udarce. Ako netko igra s vama, svatko upravlja svojim miljenikom.

Svaka beštija ima šansu baciti takozvani Creature Core, a skupljanjem određenog broja levelirate ih i time dodatno jačate oba jahača
Svaka beštija ima šansu baciti takozvani Creature Core, a skupljanjem određenog broja levelirate ih i time dodatno jačate oba jahača

Kao što možete očekivati, War i Strife imaju svoje posebne vještine i poteze koje ćete nadograđivati, a svaki ima i posebnu opremu koja je nužna za rješavanje zagonetki i otključavanje tajni. Igra se sastoji od 16 poglavlja, i prilikom igranja imate opet dvije opcije – tim je zamislio akcijsku igru kojom se možete zabaviti ako kroz nju prođete samo jednom, kao i iskustvo u kojem možete grindati i skupiti sve što su po stazama raštrkali. Osim što od dva NPC-ja možete kupovati nadogradnje, War i Strife bit će sve jači što više neprijatelja ubijete, jer oni bacaju jezgre koji imaju razne efekte. Oni koji vole i ne vole grind tu će se razići, zato što svaki protivnik ima priliku baciti vam jedan kad umre, ali ako ne planirate prolaziti kroz staze više puta ili ih pokušati skupiti u areni u kojoj rješavate po 10 valova neprijatelja, do kraja prvog prelaska nećete ih sve skupiti.

Ako vam nedostaje materijala, a želite isprobavati nove kombinacije ili samo ostvariti što bolji rezultat, vrijeme možete provoditi u Areni
Ako vam nedostaje materijala, a želite isprobavati nove kombinacije ili samo ostvariti što bolji rezultat, vrijeme možete provoditi u Areni

To znači da će vam količina vremena koju ćete provesti s igrom ovisiti o tome što u njoj želite postići. Želite li samo protutnjati kroz priču, vidjeti što sve možete raditi i skupiti neke osnovne stvari, napade i nadogradnje koje jahači mogu koristiti, desetak satu bit će vam dovoljno. Želite li skupiti sve, rušiti rekorde u areni, igrati se s raznim kombinacijama vještina i napada, to vrijeme možete utrostručiti.

U oba slučaja čeka vas prilično zabavno iskustvo, s možda malčice slabijom pričom i glumom – novi jahač je šaljivčina, ali mu šale često nisu duhovite, a War je još ozbiljniji i uštogljeniji nego što je bio. Igra izgleda i zvuči odlično, neprijatelji i bossevi su raznoliki, kao i staze po kojima ćete se kretati, a dodatnih sadržaja ima za one koji ih traže, od sporednih misija, izazova i većih težina nakon što završite s prvim prelaskom. Darksiders Genesis dat će vam onoliko koliko uložite, a u oba slučaja moramo priznati da je to dosta.

Priču ćete pratiti kroz razgovore s NPC-jevima između misija, kao i kroz neke stripove i scene dok ste na bojištima, a Strife će pokušavati biti duhovit veći dio vremena
Priču ćete pratiti kroz razgovore s NPC-jevima između misija, kao i kroz neke stripove i scene dok ste na bojištima, a Strife će pokušavati biti duhovit veći dio vremena

Darksiders Genesis

  • Različitost i raznolikost oba jahača
  • Izgled
  • Glazba
  • Borba
  • Dodatni sadržaji
  • Humor i priča nisu za svakog
  • Glavni likovi mogli su biti bolje okarakterizirani
Ocjena
83%
Cijena 29,99 €