God Eater 3 - Lov se nastavlja
Započet prije osam godina, serijal God Eater uskoro dobiva trećeg punopravnog člana koji će nastaviti priču o očajničkoj borbi za spas umalo uništenog čovječanstva pred invazijom čudovišnih Aragamija
God Eater 3
Proizvođač/Izdavač | Shift / Bandai Namco Entertainment |
Žanr | Akcijska igra |
---|---|
Platforme | PC, PS4 |
Datum izlaska | 24. siječnja 2019. (PS4), 8. veljače 2019. (Steam) |
Svako dosadašnje izdanje serijala God Eater izvorno je bilo rađeno za Sonyjeve prijenosne konzole, PlayStation Portable (PSP) i/ili PS Vitu, te kasnije u remasterima prebacivano na jače platforme, uz sasvim solidan uspjeh. S obzirom na to da Sony iduće godine namjerava ugasiti proizvodnju PS Vite kao posljednje aktivne prijenosne igračke i da nova nije najavljena, odluka Bandai Namca o fokusiranju novog poglavlja isključivo na PlayStation 4 i PC ne zvuči nimalo nelogično. Dapače, svi oni elementi koji su ranije bili hardverski limitirani i zaživjeli u novijim inačicama, sada su od samog starta prilagođavani jačim platformama, uz obavezno zadržavanje prepoznatljivih obilježja igrivosti prema kojima je God Eater postao popularan.
Među njih definitivno spada iznimno razrađena i bogata priča koja se proteže tijekom svih poglavlja, a govori o krizi koja je umalo dovela do istrebljenja čovječanstva. U ovom poglavlju, Aragami, misteriozna rasa čudovišta, sastavljenih od jednostaničnih organizama, sposobnih apsorbirati sve što im stane na put, u punom je naletu, zahvaljujući pošasti zvanoj Ashlands. Ona se širi zrakom i sve oko sebe pretvara u pepeo, a organizacija Fenrir, zaslužna za kreiranje biotehnološkog oružja God Arcs, jedinog koje u pravim rukama može uništiti Aragamije, zbog nedostatka ideja kako se suprotstaviti toj novoj prijetnji, nemoćno se raspada. Preživjeli se ubrzano sele u podzemne baze, znane kao luke među kojima krstare karavane, mobilne utvrde, a od jedne takve kao Adaptive God Eater, jedan od ratnika koji može koristiti oružje God Arcs i pritom je imun na Ashlands, primamo zahtjev za eliminacijom Aragamija od Hilde Henriquez, zapovjednice karavane Chrysanthemum.
Ta prsata ljepotica jedan je od novih likova koje autori uvode u serijal, i s kojima ćemo se družiti tijekom ove avanture u kojoj će aktivno sudjelovati. Uz prijateljske likove, autori nam pripremaju i nove vrste protivnika poput Ashborna, nove podvrste Aragamija koji dolaze u nekoliko oblika, kao i nove bosseve poput Navada Nuada, beštije s kojom ćemo se morati obračunati u samom središtu Ashlandsa. Igrivost koja neodoljivo podsjeća na serijal Monster Hunter, izuzmemo li daleko bogatiju priču, nadograđena je novim potezima i sposobnostima likova, sinergijom sposobnosti ako se nalazimo u grupi, novim tipovima oružja, i tako redom. Dakako, osnovu i dalje čini lov na Aragamije i njihova eliminacija, te iskorištavanje određenih dijelova kojima izrađujemo nadogradnje God Arcsa.
Tijekom igre, u svakom su trenutku dostupne tri forme kojima određujemo stil igranja ovisno o situacijama, a upravo uz njih je vezana oprema God Arcsa. Igrači kojima je napucavanje iz daljine draže, više će se fokusirati na takve nadogradnje, a oni koji preferiraju blisku borbu, bacit će oko na mogućnosti Biting Edgea, novog oružja kojim je moguće vitlati u obje ruke, ili njime izvoditi jake napade, uz nove poteze na račun zaustavljanja regeneracije zdravlja.
U pokretu, God Eater 3 izgleda odlično, s gomilom specijalnih efekata koji pršte na sve strane, i ne sumnjamo da će ljubitelji serijala uživati u svim njegovim elementima, a lako je moguće da će ovo izdanje privući i nove fanove koji su se tijekom godina zakačili za žanr JRPG-a, koji je odavno preskočio granice Japana.