God Eater 3 - Lov se nastavlja

Započet prije osam godina, serijal God Eater uskoro dobiva trećeg punopravnog člana koji će nastaviti priču o očajničkoj borbi za spas umalo uništenog čovječanstva pred invazijom čudovišnih Aragamija

Damir Radešić srijeda, 2. siječnja 2019. u 06:00

God Eater 3

Proizvođač/Izdavač Shift / Bandai Namco Entertainment
Žanr Akcijska igra
Platforme PC, PS4
Datum izlaska 24. siječnja 2019. (PS4), 8. veljače 2019. (Steam)

Svako dosadašnje izdanje serijala God Eater izvorno je bilo rađeno za Sonyjeve prijenosne konzole, PlayStation Portable (PSP) i/ili PS Vitu, te kasnije u remasterima prebacivano na jače platforme, uz sasvim solidan uspjeh. S obzirom na to da Sony iduće godine namjerava ugasiti proizvodnju PS Vite kao posljednje aktivne prijenosne igračke i da nova nije najavljena, odluka Bandai Namca o fokusiranju novog poglavlja isključivo na PlayStation 4 i PC ne zvuči nimalo nelogično. Dapače, svi oni elementi koji su ranije bili hardverski limitirani i zaživjeli u novijim inačicama, sada su od samog starta prilagođavani jačim platformama, uz obavezno zadržavanje prepoznatljivih obilježja igrivosti prema kojima je God Eater postao popularan.

Među njih definitivno spada iznimno razrađena i bogata priča koja se proteže tijekom svih poglavlja, a govori o krizi koja je umalo dovela do istrebljenja čovječanstva. U ovom poglavlju, Aragami, misteriozna rasa čudovišta, sastavljenih od jednostaničnih organizama, sposobnih apsorbirati sve što im stane na put, u punom je naletu, zahvaljujući pošasti zvanoj Ashlands. Ona se širi zrakom i sve oko sebe pretvara u pepeo, a organizacija Fenrir, zaslužna za kreiranje biotehnološkog oružja God Arcs, jedinog koje u pravim rukama može uništiti Aragamije, zbog nedostatka ideja kako se suprotstaviti toj novoj prijetnji, nemoćno se raspada. Preživjeli se ubrzano sele u podzemne baze, znane kao luke među kojima krstare karavane, mobilne utvrde, a od jedne takve kao Adaptive God Eater, jedan od ratnika koji može koristiti oružje God Arcs i pritom je imun na Ashlands, primamo zahtjev za eliminacijom Aragamija od Hilde Henriquez, zapovjednice karavane Chrysanthemum.

Ta prsata ljepotica jedan je od novih likova koje autori uvode u serijal, i s kojima ćemo se družiti tijekom ove avanture u kojoj će aktivno sudjelovati. Uz prijateljske likove, autori nam pripremaju i nove vrste protivnika poput Ashborna, nove podvrste Aragamija koji dolaze u nekoliko oblika, kao i nove bosseve poput Navada Nuada, beštije s kojom ćemo se morati obračunati u samom središtu Ashlandsa. Igrivost koja neodoljivo podsjeća na serijal Monster Hunter, izuzmemo li daleko bogatiju priču, nadograđena je novim potezima i sposobnostima likova, sinergijom sposobnosti ako se nalazimo u grupi, novim tipovima oružja, i tako redom. Dakako, osnovu i dalje čini lov na Aragamije i njihova eliminacija, te iskorištavanje određenih dijelova kojima izrađujemo nadogradnje God Arcsa.

Tijekom igre, u svakom su trenutku dostupne tri forme kojima određujemo stil igranja ovisno o situacijama, a upravo uz njih je vezana oprema God Arcsa. Igrači kojima je napucavanje iz daljine draže, više će se fokusirati na takve nadogradnje, a oni koji preferiraju blisku borbu, bacit će oko na mogućnosti Biting Edgea, novog oružja kojim je moguće vitlati u obje ruke, ili njime izvoditi jake napade, uz nove poteze na račun zaustavljanja regeneracije zdravlja.

U pokretu, God Eater 3 izgleda odlično, s gomilom specijalnih efekata koji pršte na sve strane, i ne sumnjamo da će ljubitelji serijala uživati u svim njegovim elementima, a lako je moguće da će ovo izdanje privući i nove fanove koji su se tijekom godina zakačili za žanr JRPG-a, koji je odavno preskočio granice Japana.