Phil Spencer se ispričao igračima na lošem stanju Redfalla i obećao da će popraviti stvar

Šef Xboxa, Phil Spencer, i je sam razočaran stadijem u kojem se Redfall našao na tržištu, no smatra da odgoda ne bi riješila probleme

Damir Radešić petak, 5. svibnja 2023. u 13:02

Ekipa Arkanea je poznata po svojoj genijalnosti iskazanoj u nekolicini prijašnjih uradaka, među kojima ćemo vječno pamtiti Dishonored, no njihov novi projekt Redfall je potpuno podbacio. Spomenuti prema Metacriticu bilježi prosječne ocjene od 57 posto za PC inačicu, odnosno 59 posto za igru na Xboxu, a obzirom da je Microsoft, odnosno njihov Xbox odjel polagao u njega velike nade kao prvog pravog natjecatelja u borbi među ekskluzivama za trenutnu generaciju konzola, isprika njihovog šefa Phila Spencera nimalo ne iznenađuje.

U intervjuu za Kinda Funny, Spencer kaže kako je razočaran i uzrujan, poglavito jer su prije samo par tjedana žestoko propagirali stabilnu igru sa 60 sličica u sekundi, što je, kako smo se i sami uvjerili, za Redfall puki san, da ne spominjemo ostale tehničke probleme na koje smo naišli i o kojima ćete uskoro čitati. "To je kao udarac u bradu, potpuno zaslužen. Igra je objavljena i kritike nisu onakve kakve smo željeli. To je razočaravajuće", kaže Spencer.

Kako smo sami mogli iskusiti, tehnički nedostaci nisu jedini problem s Redfallom, već je i sama igrivost debelo razočarala, što pak na neki način priznaje i šef Xboxa koji tvrdi da odgoda nije nešto što bi eventualno popravilo stvari. Po njemu, igra je imala zacrtane ciljeve koje igrači nisu mogli iskusiti, baš kao ni kreativnost developera, o čemu bi se doduše dalo razgovarati, no kako kaže Spencer, Microsoft i Arkane su potpuno posvećeni ispravljanju i poboljšanju Redfalla što je usporedio s igrama Sea of Thieves i Grounded koje su uslijed negativnih kritika tek nakon temeljnih izmjena privukle širi krug igrača i ostvarile uspjeh.

Prije no što je progovorio riječ-dvije o nadolazećem Xbox Games Showcaseu zakazanom za 11. lipanj i prikazu koji će većim dijelom biti posvećen nadolazećem Starfieldu, glede Redfalla je još dodao kako mu je dobro poznato da isti košta nemalih 70 dolara, te preuzima punu odgovornost za izlazak igre koja bi za tu cijenu trebala biti odlična.