Star Wars Outlaws u potpunosti ukida prisilne, nepraštajuće sekcije prikradanja
U svrhu poboljšanja igrivosti, Ubisoft je odlučio poslušati jedan od zahtjeva igrača i ukloniti prikradanje kao jedinu opciju rješavanja određenih scenarija u Star Wars Outlaws
U najavama je Star Wars Outlaws zvučao kao igra kakvu su fanovi Star Warsa odavno priželjkivali. Nažalost, dogodilo se suprotno – umjesto neprekidne akcije dobili smo mlaku igrivost i premalo noviteta po kojima bi Outlaws ostao upamćen. Ubisoft je ubrzo najavio promjene i poboljšanja koja bi u mjesecima koji dolaze trebala popraviti mnoge zamjerke, a na mjesto novog kreativnog direktora postavljen je Drew Rechner, koji se jučer oglasio.
Prema Rechnerovim riječima, jedna od velikih promjena stiže već danas, paralelno s izlaskom Star Wars Outlawsa na Steamu, što je također hvalevrijedan potez Ubisofta, a radi se o uklanjanju prisilnog prikradanja. Do sada su brojne misije zahtijevale šuljanje kao jedini način rješavanja određenih zadataka, a ako bi igrač tijekom tog procesa bio otkriven, igra bi automatski vraćala napredak na posljednju snimljenu poziciju.
Nemamo ništa protiv prikradanja kao mehanike, no u slučaju Star Wars Outlawsa, ta mehanika nije bila dobro implementirana i često se činila nepredvidivom, što je kod mnogih igrača izazivalo frustracije umjesto zadovoljstva.
S današnjom nadogradnjom, prikradanje kao imperativ gotovo u potpunosti nestaje iz igre. I dalje će biti najbolja opcija za rješavanje problema, no ako tijekom misije napravimo grešku i budemo razotkriveni, moći ćemo situaciju ispraviti borbom i napucavanjem kako bismo prokrčili put. Također, prikradanje više nije obavezno ni u područjima pod kontrolom sindikata s kojima igrači nisu u dobrim odnosima – sada je moguće uletjeti s blasterima u rukama i svima pokazati tko je gazda.