Verzija „Resident Evila 7” za iOS do sada prodana u svega 2000 primjeraka

Unatoč otprilike 83.000 skinutih demoa, netom izašli „Resident Evil 7” posljednji je u dugom nizu AAA naslova portanih na iOS koji u komercijalnom smislu predstavljaju čisti pucanj u prazno

Kristian Komorčec četvrtak, 18. srpnja 2024. u 01:30

Kada je Apple lani najavio da ćemo na najnovijim modelima iPhonea i iPada moći zaigrati tonu AAA naslova poput Death Strandinga, Assassin's Creed Miragea ili Alien Isolationa, zasigurno je očekivao da će ovim potezom zaraditi (još jedno) brdo para. Baš kao i Capcom kada je Appleovim korisnicima, između ostalog, nadobudno ponudio i nekoliko izdanaka svog Rezidencijskog Zla.

Međutim, to se baš i nije dogodilo, a posljednji u dugom nizu jezovitih podbačaja prikladno predstavlja nedavno (ponovno) izašli Resident Evil 7.

Naime, ako je vjerovati podacima do kojih je pomoću aplikacije AppMagic došao Mobilegamer.biz, RE7 je u periodu od 2. srpnja do danas utržio bijednih 28.140 dolara. Drugim riječima, iako je demo RE7 skinulo oko 83.000 korisnika, 20 dolara za punu verziju igre odlučilo je izdvojiti njih svega nešto manje od 2000. Osim toga, vrijedi također primijetiti i kako mnogo bolje nisu prošli ni remake Resident Evila 4, ni Resident Evil Village, a koje je na svojim dragocjenim iOS uređajima odlučilo zaigrati tek oko 7.000, odnosno 5.700 korisnika.

Je li posrijedi neka zavjera protiv Applea i Capcoma? Je li stvar u cijenama ili činjenici da je navedene naslove moguće pokrenuti isključivo na iPhoneu 15 Pro i iPhoneu 15 Pro Maxu te iPadima s (barem) M1 čipom? Ili, pak, u tome što razmaženi gejmeri ipak preferiraju velike ekrane i funkcionalne kontrole?

Ne znamo, ali zato znamo da Capcom i dalje nastavlja u revijalnom tonu, pa tako već neko vrijeme marljivo radi na portu remakea Resident Evila 2...