XDefiant nema sustav kreiranja partija kojim bi spajao igrače sličnih sposobnosti
Iako većina kompetitivnih multiplayer igara koristi neku vrstu SBMM-a (skill-based matchmaking), u novoj Ubisoftovoj pucačini nikad ne znate s kime i protiv koga ćete igrati
Skill-based matchmaking ili skraćeno SBMM je sastavni dio većine kompetitivnih multiplayer igara, bez obzira na žanr kojem pripadaju. Zamišljen je na način da prilikom kreiranja partija spaja podjednako umješne igrače, što uglavnom funkcionira solidno, osim u određenim slučajevima.
Primjerice, popularni streameri navodno dobivaju lakše protivnike ili neku drugu prednost u određenim igrama, što dakako nitko neće javno priznati, ili kada iznimno dobar igrač re-rolla, odnosno kreira novi korisnički račun i tamani sve oko sebe, barem dok mu ne naraste rating. Bez obzira na nesavršenosti, SBMM je svakako dobrodošla mogućnost, poglavito za početnike i slabije igrače, ali i za profesionalce koji imaju priliku dodatno napredovati jer će igrati protiv sebi sličnih i učiti na vlastitim greškama.
Nažalost, svježa Ubisoftova pucačina XDefiant, točnije njen sustav kreiranja partija ne koristi ništa slično. Jednostavno će pokupiti igrače koji su prijavljeni i strpati ih u partiju u kojoj mogu nabasati na ranije oformljenu grupu profesionalnih igrača koji igraju po turnirima ili pak Peru, Marka i Janka koji su jučer kreirali račune, ali su morali napisati lektiru "Djeco, laku noć", pa igraju tek danas.
Nadamo se da će Ubisoft dobro razmisliti o potencijalnim poboljšanjima XDefianta kao što su to svojevremeno napravili s Ranbow Sixom Siege uzdignuvši ga iz propalog projekta u uspješnu kompetitivnu pucačinu, jer u suprotnom, budućnost mu je krajnje neizvjesna.