YouTube od sada neprijavljenim posjetiteljima nudi praznu početnu stranicu
Posjetite li početni ekran YouTubea, a da pritom niste prijavljeni putem korisničkog računa, više nećete vidjeti preporučene i popularne sadržaje, već samo praznu stranicu i polje za pretraživanje
Nastavlja se "borba" YouTubea za motiviranje korisnika da se registriraju, a nakon toga i monetizaciju sadržaja te kontrolu onoga što korisnici tamo gledaju, ne bi li im se moglo učinkovitije prikazivati i ciljane oglase. Najnoviji potez ove video platforme pomalo je neobičan, a usmjeren je ka onima koji je posjećuju preko desktop sučelja i pritom se ne prijavljuju svojim korisničkim računom na nju. Svi takvi korisnici sada na početnoj stranici YouTubea vide tek – prazan ekran.
Nema preporuka
Umjesto preporučenih, trending i ostalih sadržaja, koje YouTube smatra vrijednima pozornosti, prazan ekran tek upućuje neprijavljenog posjetitelja na upisivanje željenog pojma u polje za pretraživanje. Istraživanje sadržaja moguće je i kroz lijevo smješten bočni izbornik, pa će klikom na "Shorts", "Trending", "Gaming", "Music" i slične prečice preporučeni sadržaji ipak "iskočiti" pred gledatelje.
Isti prazni ekran pojavljuje se i onima koji na YouTube uđu preko Incognito načina rada preglednika (dakle imaju očišćene internetske kolačiće), kao i onima koji u postavkama isključe opciju praćenja povijesti svoje aktivnosti na YouTubeu. Platforma očito želi da se na nju što više korisnika logira svojim računima, isključe rješenja za blokiranje oglasa, pa tako daju svoj doprinos njihovoj profitabilnosti.