Muškarci i žene imaju podosta različite preferencije pri odabiru modela iPhonea
Ako se gledaju svi kupci iPhonea u 2022. godini u SAD-u, muškarci su češće kupovali Pro ili Pro Max modele iPhonea 13 i 14, dok su žene birale obične verzije
Nije tajna da se muškarci i žene razlikuju u mnogočemu, pa tako i u odabiru mobitela. Prema novom izvješću tvrtke za istraživanje tržišta, Consumer Intelligence Research Partners (CIRP), muškarci će kod kupnje iPhonea najčešće izabrati Pro model, dok će žene radije kupiti onaj obični.
„Našli smo suptilne, ali ipak značajne razlike u posjedovanju iPhonea između muškaraca i žena. U mjeri u kojoj postoji moda na tržištu pametnih telefona, spolne razlike u preferencijama modela, ne bi nas trebale iznenaditi. Ukratko, muški kupci obično biraju skuplje, premium modele iPhonea“, objašnjavaju istraživači CIRP-a.
Naime, prema uzorku svih kupaca iPhonea u 2022. u SAD-u, 12 posto žena kupilo je iPhone 14 ili iPhone 14 Plus, dok se na te modele odlučilo 8 posto muškaraca. S druge strane, 41 posto muškaraca prošle je godine odabralo Pro ili Pro Max inačice iPhonea 13 i iPhonea 14, dok je isto to učinilo 33 posto žena.
Spolovi su, ipak, više usklađeni kada je riječ o posjedovanju starijih iPhonea. Tako, primjerice, 37 posto muških i ženskih korisnika ima iPhone 12 i iPhone 13 u osnovnoj ili mini izvedbi. Kad je riječ o najjeftinijem iPhone SE modelu, njega koristi 7 posto muškaraca i žena.
Nije točno poznato zašto postoji razlika između muškaraca i žena kod odabira iPhonea, a kako navode iz CIRP-a, to ni ne žele otkriti.
„Nećemo istraživati šira rodna pitanja o motivaciji iza izbora iPhonea. Naša baza podataka ne bavi se egom, tehnološkom udobnošću, navikama snimanja selfija ili problemima s veličinom ruke u vezi s odabirom mobitela. Takve špekulacije prepuštamo čitateljima“, napominju iz CIRP-a.