DigitalPUB - zamjenik urednika ukrajinskog Forbesa otkriva s čime se sve susreću mediji u Ukrajini

Uz predstavljanje studije o potrošnji na digitalno oglašavanje u Hrvatskoj, digitalni AdEx, 3. 6. na konferenciji DigitalPUB moći će se čuti i medijske “lekcije iz Kijeva” koje će prenijeti zamjenik glavnog urednika ukrajinskog Forbesa, Mykhailo Sapiton.

HUDI srijeda, 11. svibnja 2022. u 15:15

Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) 3. lipnja u Zagrebu, na lokaciji Peti kupe, organizira prvo izdanje konferencije posvećene digitalno-medijskom poslovanju DigitalPUB.

Glavno predavanje na konferenciji održat će Mykhailo Sapiton, zamjenik glavnog urednika ukrajinskog Forbesa. Na DigitalPubu podučit će nas lekcijama iz Kijeva, odnosno kako održati novinsku reakciju za vrijeme rata. Doznat ćemo kako se donose brze odluke u takvim situacijama te kako je izgledao rad na posebnom izdanju Forbesa Ukrajina posvećenog ratu. Osim toga, čut ćemo iz prve ruke kako izgleda borba s dezinformacijama.

Mykhailo Sapiton, zamjenik glavnog urednika ukrajinskog Forbesa
Mykhailo Sapiton, zamjenik glavnog urednika ukrajinskog Forbesa

Na DigitalPubu predstavit će se i podaci o tome koliko se u Hrvatskoj zapravo troši na digitalno oglašavanje kroz istraživanje digitalni AdEx koje je obuhvatilo 2021. i 2020. godinu te predviđanja za 2022. Kako je najavila Ana Hanžeković Krznarić, predsjednica HUDI-ja i članica Upravnog odbora Hanza Medije, takva studija predstavlja značajnu prekretnicu u razvoju tržišta digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj. Iako su do sada postojale procjene veličine tržišta, sada ćemo prvi put imati konkretne brojke. Ako znamo gdje se nalazimo, onda ćemo znati i u kojem smjeru krenuti, napomenula je Ana Hanžeković Krznarić.

Ana Hanžeković Krznarić, predsjednica HUDI-ja i članica Upravnog odbora Hanza Medije
Ana Hanžeković Krznarić, predsjednica HUDI-ja i članica Upravnog odbora Hanza Medije

Podsjetimo, istraživanje je povjereno profesionalcima, bečkoj komunikacijskoj agenciji Momentum i lokalnom partneru Ipsosu, a u njemu su sudjelovali najveći hrvatski medijski izdavači, medijske agencije te drugi važni igrači na tržištu digitalnog oglašavanja.

Drugi dio programa namijenjen je stručnjacima iz medija a obuhvaćat će razne teme, od mogućnosti financiranja medijskih projekata iz sredstava Europske unije do postavljanja oglasnih tehnologija na stranice te analitike za medije.

Ulaznice za događaj su besplatne, ali se potrebno prijaviti putem Entrija. Prilikom prijave potrebno je odabrati želi li se doći samo na predstavljanje AdExa i predavanje Mykhaila Sapitona ili i na stručni dio događanja.

Više informacija može se pronaći na službenoj web stranici konferencije: digitalpub.hudi.hr.

📢 Uštedi do 30%

TOP!

Logitech

Vrhunska Logitech periferija nezaobilazan je dodatak za tvoj radni stol.

Kupi

📢 Uštedi 800 kn

TOP!

HUAWEI MateView GT

27" monitor sa zakrivljenim zaslonom i velikom brzinom osvježavanja savršen je za učenje, igranje i rad.

2.199 kn 2.999 kn Kupi

📢 Besplatna dostava

TOP!

DELL

DELL Vostro 3510 s Core i7 procesorom, 16GB RAM-a te 15.6" IPS ekranom i vrhunski monitori.

Od 1499 kn Kupi


2-sistemski bass reflex zvučnici

KEF LS50

Najprecizniji, impresivan zvuk, Uni-Q 12. generacije s MAT nizom drajvera za iznimnu akustičnu točnost, 47 Hz - 45 kHz, 40-100 W, 8 Ω, 85 dB.

7.399 kn 9.749 kn Kupi

7.2-kanalni AV receiver

MARANTZ NR1711

Tanak dizajn, iznimne performanse, 8K Ultra HD, HEOS, 90W po kanalu, eARC HDMI, Bluetooth, Wi-Fi, AirPlay 2.

6.799 kn Kupi