Izdvajamo najzanimljivije naslove predavanja s .debuga 2025
.debug 2025 bit će tehnološki spektakl sa 100 točaka programa te uz predavanja 120 iskusnih i globalno uspješnih predavača podijeljenih na šest paralelnih trackova. Pogledajte neke od najzanimljivijih naslova

Nikad bogatiji program .debuga ove je godine sastavljen od 100 točaka programa raspoređenih na šest paralelnih pozornica, a s isključivo developerskih tema od ovog će izdanja biti značajno proširen najaktualnijim temama iz šire IT industrije. Tako ćemo 12. i 13. lipnja uz "problematiku" lokalnog IT-ja, sadržajem popratiti sve nove trendove u AI-ju, cybersecurityju, cloudu, human experienceu, a nećemo izostaviti niti među publikom .debuga omiljeni #hardcore stage, kao niti prošlogodišnji megahit, poseban track posvećen dizajnu.
Šest pozornica i izdvojene teme
#community (Lauba) – Na glavnoj će se pozornici .debuga, pred više od tisuću gledatelja, održavati keynote predavanja, tradicionalno intrigantne panel rasprave, točke "jedan na jedan" te klasična predavanja. Sve to bit će vezano uz iskustva ICT zajednice, karijerne priče poznatih poduzetnika, aktualnu problematiku lokalne tehnološke scene i slične teme zanimljive širokoj publici. Izdvajamo:
- Svjetska turneja bijelih hakera: od Samobora do Stockholma (preko Aucklanda i Orlanda) u 20 godina
- Dva klika do katastrofe – live demo hakerskog napada
- Kako sam "popušio" milijardu dolara
- AI uloge za programere: Prvi koraci
- Fantasy football: sljedeća razina sportske analitike
#intelligence (Algebra, prizemlje) – Niz nešto tehnički zahtjevnijih predavanja vezanih gotovo isključivo uz umjetnu inteligenciju, trenutačno globalno najaktualniju temu u informatičkoj industriji. Izdvajamo:
- Kako skuhati savršenu preporuku: uvod u logiku iza pametnih prijedloga
- Vibe coding na dug
- Black Mirror ili The Good Place: Kakva nas AI budućnost čeka?
- AI sustav za evaluaciju i optimizaciju JIRA prijava
- Gdje PDF-ovi umiru, AI pronalazi blago
#cyber (Algebra, 3. kat) – Na ovoj će pozornici biti obrađivani aktualni tehnološki trendovi, od kibernetičke sigurnosti, poslovanja u oblaku, sistemaških i programerskih tema, pa sve do poslovnih i trendova s liderske razine, uz naglasak na nadolazeće trendove. Izdvajamo:
- Cura iz SOC-a zna sve o tebi
- Što kad cyber obrana zakaže?
- Što sad legal ima s tim: (pre)živjeti u eri compliancea
- Sigurnosni timovi pod pritiskom: AI Uredba donosi novu glavobolju – postoji li lijek?
- Automatizacija deploymenta: Znam da ne može, ali može li da može?
#experience (Algebra, -1. kat) – Track rezerviran za predavanja o odnosima u organizaciji, psihološkom pristupu u ICT-ju i trendovima u kulturi komuniciranja, ljudskim resursima i svemu vezanome uz upravljanje i rad u timovima. Izdvajamo:
- Prevoditelj između biznisa i kôda – život jednog poslovnog analitičara
- Disruptaj sebe prije nego te netko drugi disrupta: korisničko iskustvo kao strategija preživljavanja
- Od papira do piksela: Revolucija onboarding procesa za poslovne subjekte
- Resillience, stres i burn out: 3 u 1
- Što će nam uopće HR, People&Culture, kadrovska služba...? Mitovi, zablude i istine
#hardcore (Algebra, 1. kat) – Tehnički "najteža" predavanja o "tvrdokornim" ICT temama poput programiranja, sistemskog inženjeringa, mreža, kriptotehnologija i sličnih usko specijaliziranih područja, namijenjena za najzahtjevnije posjetitelje. Izdvajamo:
- Sudar generacija, legacy sustavi i novi trendovi
- Kako web može vidjeti, čuti i osjetiti svijet oko sebe
- GrapOS: Malo drugačiji operacijski sustav
- Upravljanje incidentima: Kako zaraditi od grešaka ili sj**ati iz zabave i profita
- Dali smo korisnicima direktan pristup bazi i preživjeli
#design (Šator između Laube i Algebre) – Sve što se diče dizajna u razvoju ICT rješenja, od softvera, do usluga i proizvoda, pa do specijaliziranih područja kao što su brand strategija, kreativnu direkcija, generativna umjetnost, produkcija, istraživanje, user experience… I ove godine track Design produkcijski kreiramo u suradnji sa Sofascoreom. Izdvajamo:
- Od Lascauxa do likeova: Pričanje priča je naš najstariji dizajn sistem
- Continuous Discovery: Igra bez time-outa
- Dizajn(er) je kriv za sve
- Prodavanje magle: Prodajni vodič za dizajnere
- Bi li medvjed radije ostao sam u šumi s lovcem ili digitalcem?