Tiffany pretvara NFT-ove u nakit, po paprenoj cijeni
Luksuzna marka nakita Tiffany & Co. lansirala je liniju nakita vezanog uz poznatu kolekciju NFT-a CryptoPunk, a jedan njihov paket NFT-a i ogrlice košta čak 30 ETH

Najnovija marka iz svijeta luksuza koja će svoje proizvode vezati uz nezamjenjive digitalne tokene (NFT-e) jest Tiffany & Co., poznati američki lanac trgovina nakitom i drugim, redovito skupim, proizvodima. Njihova ponuda namijenjena je kriptobogatašima, vlasnicima NFT-a iz linije CryptoPunk, a sastoji se od analognog nakita i njegovog digitalnog pandana u obliku NFT-a.
Digitalni doručak kod Tiffanyja
Svatko tko posjeduje token iz spomenute kolekcije može se obratiti Tiffanyju i zatražiti "NFTiff". Ova kompanija tada će digitalnu sličicu CryptoPunka pretvoriti u jedinstven privjesak za ogrlicu, a prodat će mu i pripadajući vlastiti NFT kao dokaz vlasništva.
Ovakvo zadovoljstvo novog će vlasnika nakita i digitalnog tokena koštati 30 ETH, odnosno oko 50.000 dolara ili 370.000 kuna po današnjim cijenama. Kako je serija NFTiff-a ograničena na 250 komada, najskuplja je to ponuda neke kolekcije nezamjenjivih digitalnih tokena do sada.
Imajući u vidu da je trenutačna prosječna cijena jednog CryptoPunka viša od 64 ETH, jasno je da Tiffany svojom ponudom cilja samo na one najdubljeg džepa. Prodaja službeno počinje 5. kolovoza.