Sonyjevi flagshipovi - s dvogodišnjom podrškom za nadogradnju

Sony je na službenom Xperia blogu pojasnio politiku vezanu za softverske nadogradnje Xperia pametnih telefona; premium modeli tvrtke dobivaju dvogodišnju podršku što se tiče softverskih nadogradnji

Matija Pavlić petak, 2. veljače 2018. u 23:00

Sony je putem svojeg službenog Xperia bloga objavio detalje o svojoj službenoj politici što se tiče nadogradnji za Xperia pametne telefone.

Sony se obvezuje kako će korisnicima Xperia pametnih telefona iz premium segmenta pružiti softversku podršku u trajanju dvije godine od izlaska uređaja na tržište. Isti uređaji bit će i dio programa Security Update čiji je cilj izdavati zakrpe za moguće sigurnosne propuste.

Ista politika neće vrijediti za uređaje iz entry-level i srednjeg segmenta tržišta ako u japanskoj tvrtki zaključe da određena softverska nadogradnja korisnicima takvih uređaja neće omogućiti "stabilno korisničko iskustvo", takvi uređaji neće biti nadograđeni. Što se tiče Security Update programa, na njemu nisu svi uređaji iz srednje kategorije, dok se entry-level uređaji u tom kontekstu i ne spominju.

Također, spominje se i iscrpna lista uređaja koji će dobiti zakrpe za nedavno otkrivene Meltdown i Spectre propuste. To su Xperia XA1, Xperia XA1 Ultra, Xperia L1, Xperia XA1 Plus, Xperia XA2, Xperia XA2 Ultra, Xperia L2, Xperia X Performance, Xperia X, Xperia X Compact, Xperia XZ, Xperia XZ Premium, Xperia XZs, Xperia XZ1 i Xperia XZ1 Compact.