Appleov šef marketinga Phil Schiller odlazi s tog mjesta

Umjesto Schillera marketing ove kompanije vodit će njegov dugogodišnji suradnik Greg Joswiak, dok će dosadašnji direktor globalnog marketinškog odjela ostati u kompaniji na formalno višoj poziciji

Sandro Vrbanus četvrtak, 6. kolovoza 2020. u 06:30

Apple je objavio kako će Phil Schiller, dugo godina jedan od vodećih ljudi te kompanije i njezin dosadašnji potpredsjednik zadužen za marketing, Phil Schiller, "napredovati" na mjesto koje su nazvali "Apple Fellow". Drugim riječima, Schiller će ostati u Appleu kao savjetodavni "partner" uprave, odgovarat će izravno Timu Cooku, a bit će zadužen za App Store i razne evente u organizaciji kompanije. Kad je riječ o operativnim zadacima, Schiller će ih, kako se čini, imati nešto manje nego do sada – pa je ovdje u biti riječ o odlasku Phila Schillera iz operativnog vođenja poslovanja.

Na njegovu će dosadašnju poziciju, onu starijeg izvršnog potpredsjednika zaduženog za globalni marketing, doći višegodišnji član marketinškog tima Greg Joswiak.

Duga karijera u Appleu

Schiller je u Apple došao 1987. godine, kada je imao tek 27 godina. Sada je, kaže, napunio 60 i osjetio je kako je vrijeme za određene promjene u životu. Najavljuje da će nastaviti raditi za Apple koliko god će ga u kompaniji trebati, ali se i nada da će u narednim godinama imati nešto više vremena za obitelj, prijatelje i neke osobne projekte.

U više od 30 godina Schiller je imao velik utjecaj na Appleovu marketinšku strategiju, prema mnogima jednu od najboljih u svijetu. Usko je surađivao sa Steveom Jobsom, smatrani su bliskim prijateljima, i zajednički su krajem devedesetih godina preokrenuli negativni trend u poslovanju ove kompanije. Kao posljednji veliki događaj kojim je Schiller upravljao ističe se nedavno održana virtualna developerska konferencija WWDC.