HZZO uvodi glasovnog AI asistenta za davanje informacija o osiguranju
Iz HZZO-a ističu kako njihov kontakt centar zaprimi oko 400.000 poziva godišnje, a sada će ga dodatno modernizirati uz glasovnog AI asistenta

Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO) od ove srijede uvodi virtualnog glasovnog asistenta HANA koji će osiguranim osobama biti dostupan putem besplatnih brojeva 0800 7979 i 0800 7989.
Kako navode iz HZZO-a, riječ je o digitalnoj inovaciji temeljenoj na umjetnoj inteligenciji koja omogućuje korisnicima trenutačne odgovore na najčešća pitanja vezana uz obvezno i dopunsko zdravstveno osiguranje i to 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu.
Naime, asistent HANA koristi napredno prepoznavanje govora i stalno uči iz korisničkih interakcija kako bi precizno odgovarala na sve više upita. Iz HZZO-a tvrda da će uvođenje ove tehnologije smanjiti vrijeme čekanja, rasteretiti ljudske operatere te unaprijediti korisničko iskustvo.