HZZO uvodi glasovnog AI asistenta za davanje informacija o osiguranju

Iz HZZO-a ističu kako njihov kontakt centar zaprimi oko 400.000 poziva godišnje, a sada će ga dodatno modernizirati uz glasovnog AI asistenta

Matej Markovinović srijeda, 18. lipnja 2025. u 15:16
📷 Foto: AI ilustracija
Foto: AI ilustracija

Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO) od ove srijede uvodi virtualnog glasovnog asistenta HANA koji će osiguranim osobama biti dostupan putem besplatnih brojeva 0800 7979 i 0800 7989.

Kako navode iz HZZO-a, riječ je o digitalnoj inovaciji temeljenoj na umjetnoj inteligenciji koja omogućuje korisnicima trenutačne odgovore na najčešća pitanja vezana uz obvezno i dopunsko zdravstveno osiguranje i to 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu.

Naime, asistent HANA koristi napredno prepoznavanje govora i stalno uči iz korisničkih interakcija kako bi precizno odgovarala na sve više upita. Iz HZZO-a tvrda da će uvođenje ove tehnologije smanjiti vrijeme čekanja, rasteretiti ljudske operatere te unaprijediti korisničko iskustvo.

📷 Foto: HZZO
Foto: HZZO